קרדיט Canva

שולחן משרדי לבן נחשב לבעל מראה קלאסי נאה. הצבע הנ"ל הינו ניטרלי ויכול להתאים לכל קו עיצוב ייחודי למשרד. השולחן עצמו, חייב להיות פונקציונלי ונוח לשימוש. ניתן למצוא מבחר שולחנות בעיצובים שונים ובעלי מפרטים עשירים. הוא נועד למזכירות, למנהלים וכדומה. חברת office royal משווקת רהיט זה ומוצרים אחרים וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

שולחן משרדי לבן – בקווי עיצוב ישרים/אליפטיים

שולחן משרדי לבן בקווי עיצוב ישרים או אליפטיים  הינו נאה ומותאם לעבודה אינטנסיבית סביבו. סביבת העבודה הממוחשבת והמודרנית מחייבת תכנון ועיצוב מתאים. לכן, הוא מיוצר עם פלטה רחבה ומסיבית שניתן להציב עליה מסך מחשב, רמקולים, מודמים לתקשורת, מדפסת משולבת פקס ומכונת צילום. בנוסף, מגשים לניירת, מעמדים לעטים ולניירת ופריטים אחרים הנדרשים לעבודה שוטפת. הוא מגיע עם ארון תחתון צמוד עם תאים ומגירות לאחסון ציוד משרדי מגוון, לחלופין או בתוספת גם שידת מגירות ניידת ועוד. שולחן בקווים ישרים הינו, לרוב, מלבני ועשוי מעץ מלא או מעובד. כל סוג עץ הינו בעל יתרונות אחרים. העץ הטבעי עמיד ומחירו גבוה יותר. עץ מעובד, למשל, יכול להיות סיבית עם ציפוי פורמייקה. במקרים מסוימים הוא משולב עם מתכת – מה שמעניק לו מראה מעט יותר ייחודי ומעניין. ניתן למצוא מגוון עיצובי רגליים כולל כאלו העשויים מתכת מסיבית וחזקה.

הזמנה מקוונת

הזמנה מקוונת באמצעות האתר ניתנת לביצוע מכל מקום ובכל שעה. כך אף אין צורך להגיע לחנויות הממוקמות ברחובות ראשיים, במרכזי קניות ועוד. כל שולחן מוצג עם תמונה ומידע על המפרט שבו, וכן, מידע על מחירים ותנאי הרכישה. ניתן, כמובן, אף לקבל הובלה והרכבה אל הכתובת המבוקשת.

חברה יעילה ובעלת תודעת שירות

חברת office royal משווקת שולחנות משרדיים, רהיטים אחרים ומוצרים משלימים ומומלץ לרכוש אותם ממנה.  שירותיה המקצועיים כוללים ייעוץ פרטני, רהיטים איכותיים בגימור מושלם, מחירים נוחים, מבצעים מעולים, אספקה מהירה עם עמידה בזמנים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here