קרדיט canva

השימוש במונח 'טראומה' משמש אותנו בתחום הרפואה והפסיכולוגיה בתצורות שונות. למשל, מי שהיה חלילה בתאונת דרכים ונשברה לו יד, נחשב כמי שנחבל 'חבלה טראומטית'. הסיבה לשימוש במונח הזה, הוא הניסיון לתאר מקרה של פציעה, אשר נגרמה בעקבות אירוע פתאומי, כזה שלא היינו יכולים לחזות מראש. בעולם הפסיכולוגיה והנפש, השימוש במונח הזה משמש אותנו כדי לתאר אירועים דומים, מקרים פתאומיים אשר הובילו לתחושות לא פשוטות ולירידה באיכות החיים. טיפול בטראומה מינית למשל, או טראומות אשר נולדו כתוצאה מאירועים שונים, הוא לא טיפול פשוט, אבל הוא בהחלט אפשרי. חשוב לזכור, גם אם המציאות לא פשוטה, גם אם נדמה כי אין פתרון, יש מי שהעבודה שלהם היא לעזור לכם להרגיש הרבה יותר טוב.

כמה מילים על צורת הטיפול ועל המטרות שלו

בגדול, המטרה הבסיסית שלנו, של הצוות המקצועי, זה לתת למטופלת או למטופל את הכלים לאזן את החיים מחדש, כדי שהמטופל או המטופלת, יוכלו לקיים חיים מלאים ומאושרים עד כמה שניתן. מה שצריך להבין בנוגע לתהליכי הטיפול בטראומות, זה שטראומה הרבה פעמים מתקשרת לתחושה אצל הנפגע או הנפגעת, של חוסר אונים. בסיטואציה ההיא, הם הרגישו כי אין להם דרך להדוף את התוקף ולשמור על עצמם ברגע הקשה ההוא. אנחנו כאן כדי להחזיר להם את הביטחון ואת השליטה שלהם על הגוף ועל החיים שלהם.

אמנם, חשוב לזכור כי כל תהליך של טיפול נפשי ורגשי הוא תהליך מורכב וכזה הלוקח זמן. אבל, תוך שימוש בכלים מקצועיים, ליווי של אנשי צוות מצויינים ועוד, בהחלט אפשר להחזיר למטופלים את התחושה החשובה כל כך, של שליטה בחייהם.

איך אפשר להתחיל במסע

אנחנו, קבוצת 'רוח ים', קוראים למי שיש להם קרוב או קרובה, הסובלים מירידה באיכות החיים שלהם, אנחנו פונים מכאן למי שרואים בעצמם מי שצריכים לקבל מענה מקצועי כתוצאה מטראומה ריגשית, לפנות לקבל סיוע מקצועי. אנחנו נתחיל את המסע במתן אבחון מסודר, של איש מקצוע, לאור המקרה שלכם והנתונים המיוחדים לכם. אנחנו כאן פשוט, כדי להצליח ולהפוך את החיים שלכם קצת יותר פשוטים, קצת יותר נעימים. הרשו לנו להושיט לכם יד בעת צרה ולעזור לכם כמה שניתן.

במידה ואתם מרגישים חוסר ביטחון ולא יודעים האם המקום רלוונטי עבורכם, אנחנו רוצים לספר לכם כי הקבוצה מתאימה למתמודדי נפש מעל גיל שמונה עשרה. אנחנו תמיד כאן למתן מענה מקצועי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here