קרדיט: magic-moments.co.il

כאשר אנחנו מדברים על אגרטלים מיוחדים אנחנו מדברים למעשה על יצירות אמנותיות ופונקציונליות המשמשות לאחסון צמחים או אפילו רק לעיצוב הבית. אגרטלים אלו נכנסים לקטגוריה בה יש מגוון נרחב של סגנונות, צורות, חומרים וגדלים ומיוצרים לרוב ידנית על ידי אמנים ומעצבים. איך תתאימו את האגרטלים הרצויים לכם, ובכלל, מאיפה מתחילים לבחור? מיד נגלה לכם את הכל.

אגרטלים מיוחדים – עולם שלם של עיצוב

סגנונות האגרטלים המיוחדים כוללים בתוכם אגרטלים קלאסיים בעלי צורות מעוגלות או כדוריות, אגרטלים להם צורות מרובעות ואף צורות גיאומטריות, אגרטלים להם צורות טבעיות ואותנטיות ואף אגרטלים מודרניים ומעניינים להם צורות חדשות ומרתקות.

החומרים המשמשים לייצור אגרטלים מיוחדים הם לרוב חרס, זכוכית, פורצלן, מתכות שונות, עץ מסוגים שונים ואף קרמיקה. החומרים הללו מאפשרים לאמנים ולמעצבים ליצור אגרטלים עם מרקם וצבעים ייחודיים ומיוחדים שלא מוצאים בכל מקום.

אגרטלים מיוחדים – יש גם פונקציונליות 

אגרטלים מיוחדים הם בעלי פונקציונליות גבוהה. הם מאפשרים גם דקורציה כמובן וברמה גבוהה, אך הפונקציונליות כאן היא הרבה יותר חשובה. האגרטלים מעצבים ומשרים אווירה מיוחדת ואומנותית בבתים, במשרדים, בחללי עבודה משותפים, במבנים ציבוריים, בארגונים, חברות פרטיות או בכל מקום המבקש להכניס עיצוב ברמה גבוהה, לצד פונקציונליות איכותית.

האגרטלים מאפשרים לאחסן צמחייה פנימית באופן יפה ומעוצב ומסייעים גם בעיצוב המשתלב הרמונית עם העיצוב הכללי בחלל בו הם נמצאים. הם הפכו למתנה מאד מבוקשת בשנים האחרונות לאירועים, חגים, סתם כמתנה לפינוק או פשוט כחלק מאוסף אומנותי זה או אחר.

מדובר בפריט אומנותי ופונקציונלי שהפך להיות לא רק חלק חשוב מתעשיית האמנות והעיצוב, אלא גם כמעט בכל בית ישראל. אסתטיקה, עיצוב, פונקציונליות, והכל במוצר אחד יחיד ומיוחד.

האם מדובר בפריט אומנותי לכל דבר ועניין?

חד משמעית כן. האגרטלים המיוחדים מאפשרים למעצבים ולאמנים להשתמש בהם כאלמנט אמנותי על מנת ליצור פריטים ייחודיים ומעניינים לבתים פרטיים, לבתים בבנייני מגורים ואף לחללי עבודה ומשרדים.

האגרטלים מאפשרים לאמנים להביע את עצמם באופן מקורי וייחודי ותוך כך, הם לא רק כלי אחסון אלא ממש אלמנט אומנותי המאפשר הבעה מקורית וייחודית, ותוך כדי גם פונקציונלי ונוח. ברמה אומנותית ועיצובית, זהו מוצר המשרה אווירה אלגנטית, יפה ואצילית. השילוב האיכותי של פונקציונליות ואומנות הופך את המוצר למבוקש לא בכדי, אם כי בשל העובדה שהוא יכול להיות כל כך ייחודי.

היכולת לבחור אגרטלים מיוחדים, מדפים או כל אלמנט אחר שיכול להשפיע על הנראות של הבית והעיצוב בו בזמן חייבת להגיע בהתאמה אישית ובהתייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. חברה מקצועית ברמה גבוהה המלווה באופן אישי, מקצועי ומעניקה שירות אדיב, סבלני ומכיל תביא אתכם לתוצאות מרהיבות שיתאימו לכל סגנון עיצוב, ולכל שימוש שתרצו באגרטלים. כי אחרי הכל, מדובר במוצר שהולך ללוות אתכם שנים רבות וארוכות, ובאיכות חיים.

חברת מג'יק מומנטס נולדה בשנת 2003 מתוך אהבה למקצוע ולאנשים. השילוב של האהבה הזאת יוצרת הנגשה אמיתית ומרגשת של שיווק מוצרי נוי בסיטונאות לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי בפריסה ארצית ועם שירות ברמה גבוהה, ומקצועיות ללא דופי. ביחד, נוכל להגשים לכם את החלומות ולהפוך את הבית או בית העסק למקום שתמיד רציתם לשהות בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here