שאיבת בורות ביוב

אין חולק על הטוענים כי בור ביוב העולה על גדותיו הוא אחד הצרות הגדולות בותר שניתן להעלות על הדעת ומהווה איום של ממש על הציבור כולו. חוש הריח שלנו משתתף בחום בקביעה הזו, ובאופן כללי גם ההיגיון יטען כי מדובר במפגע תברואתי בעל סיכון ממשי לאיכות הנשימה ואיכות הסביבה באופן כללי. מי שפכים שעולים ומציפים שטח עירוני מלאים חיידקים ומזהמים שונים, ועלולים להשפיע לרעה על מערכת הנשימה של היצורים החיים בסביבה, אם באופן ישיר ואם באופן עקיף במידה ולא ניתן לנשום מחמת הריח הנורא. הפתרון הוא כמובן פתיחת הסתימה, אולם במרבית המקרים לא ניתן לעשות זאת לפני פעולת שאיבת בורות ביוב מקצועית על ידי ביובית. חברת ביובית המקורית מציעה שירותי שאיבת ברות ביוב מקצועיים עם כל האישורים הנדרשים ובאופן הבטוח ביותר, כולל טיפול המשך יסודי לפתיחת הסתימה והחלמת המערכת כולה.

מתי צריך שאיבת בורות ביוב

שאיבת בורות ביוב היא פעולה הנדרשת כאשר ישנה סתימה משמעותית במערכת הביוב המשותפת, שגורמת לבור הביוב לעלות על גדותיו. ההצפה שמתרחשת במצב כזה מונעת מאיש מקצוע אינסטלטור לפתוח את הסתימה עצמה, משום שהבור כולו מלא במי שפכים וכנראה שגם האזור כולו. יש צורך להביא ראשית לכל משאית ביובית שתרוקן באמצעות שאיבת בורות ביוב את המערכת מן השפכים שעלו ממנה, וכך תיפתח הדרך לתקן את המערכת. שאיבת בורות ביוב מתבצעת כאמור באמצעות ביובית, ולאחריה תצטרך להתבצע הערכת מצב של מערכת הביוב, מציאת הסיבה להצפה ופתרון מקור הבעיה.

פתיחת סתימות

שאיבת בורות ביוב כאמור היא פעולת הצלה חלקית, כעין עזרה ראשונה למערכת תקולה. אחרי השאיבה והריקון של השפכים המציפים יש למצוא את מקורה של הסתימה, שהסתתרה עד כה בחסות ההצפה. פעולת הפתרון העיקרית של המערכת היא למעשה הפתיחה עצמה, וחשוב לשים לב שיבצע אותה איש מקצוע אחראי ובעל ניסיון משמעותי דיו בתחום. לא כל מי שיודע להפעיל את המשאבה המותקנת על הביובית ידע לאבחן בעיה בעומק מערכת הביוב, ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית המתמחה בכל שטחי התחום. נתקעתם עם הצפה? זקוקים לטיפול במערכת הביוב? תחזוקה שוטפת? ביובית המקורית לשירותכם האישי. צרו קשר כעת ותיענו מיידית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here