קרדיט לתמונות FREEPIK

רמקולים מוגברים ורמקולים פסיביים הם שני סוגים של מערכות שמע המשמשות בדרך כלל לחיזוק קול. ההבדל העיקרי ביניהם הוא שרמקולים מוגברים מגיעים עם מגברים מובנים, בעוד שרמקולים פסיביים דורשים מגבר חיצוני כדי להגביר את האות לפני שהוא נשמע. רמקולים מוגברים יקרים יותר מאלה פסיביים, אך הם מציעים איכות צליל טובה יותר ושליטה רבה יותר על רמות הקול. רמקולים פסיביים, לעומת זאת, דורשים יותר זמן הגדרה ורכיבים נוספים כמו מיקסר או מגבר כדי להפיק את רמות הצליל הרצויות. 

היתרונות והחסרונות של רמקולים מוגברים ורמקולים פאסיביים:

לשני סוגי מערכות הרמקולים יש יתרונות וחסרונות משלהם, לכן חשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלכם בעת הבחירה בין מערכות רמקולים מוגברות או פסיביות. . הם יקרים יותר מאשר פסיביים, אך הם מציעים איכות צליל טובה יותר ושליטה רבה יותר על רמות הקול. רמקולים פסיביים, לעומת זאת, דורשים יותר זמן הגדרה ורכיבים נוספים כמו מיקסר או מגבר כדי להפיק את רמות הצליל הרצויות. 

לשני סוגי מערכות הרמקולים יש יתרונות וחסרונות משלהם, לכן חשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלכם בעת הבחירה בין מערכות רמקולים מוגברות או פסיביות. רמקולים מוגברים באתר שרון רייכטר משתמשים במגבר כוח מובנה מאחורי הרמקולים ששולח אות מתח גבוה כדי להניע אותם עם רמות ווליום גבוהות יותר מאשר רמקולים פסיביים. סוג זה של מערכת רמקולים עשוי להתאים ביותר לחדרים גדולים שבהם התקנים מרובים שצריך להגביר, כגון טלוויזיה דיגיטלית או מערך שמע. 

מערכות רמקולים פסיביות, לעומת זאת, אינן דורשות מגבר והן יפיקו את אותה עוצמת שמע בכל רמות ההספק. הם עשויים להיות מתאימים ביותר לחדרים קטנים יותר, כגון חדרי שינה ומטבחים עם מכשיר אחד בלבד שצריך להגביר. רמקולים אקטיביים הם אלו שמשתמשים במגבר מובנה כדי להפיק סאונד מבלי להידרש להתקנים חיצוניים כמו רמקולים פסיביים. מספר יצרנים מייצרים מערכות רמקולים אקטיביות שיכולות להתחבר באופן אלחוטי למכשירים תואמים אחרים כמו מחשבים או טאבלטים. 

לסיכום

רמקולים מוגברים ורמקולים פסיביים הם שני סוגים נפרדים של ציוד שמע המשמשים למטרות שונות. רמקולים מוגברים מופעלים על ידי מגבר חיצוני, בעוד רמקולים פסיביים מסתמכים על הכוח של מקור השמע כדי להפיק קול. ההבדל העיקרי בין רמקולים מוגברים לפסיביים הוא שרמקולים מוגברים יכולים להפיק רמות צליל חזקות יותר מאלה פסיביים. הם גם מספקים שליטה רבה יותר על איכות הצליל, ומאפשרים לך לכוונן את הבס, הטרבל והגדרות אחרות. רמקולים פסיביים בדרך כלל זולים יותר מאלה המוגברים אך דורשים יותר כוח ממקור השמע על מנת להפיק קול. תוכלו למצוא מידע נוסף באתר של שרון רייכטר

המאמר נכתב באדיבות מיוזיקאינדקס .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here