עולם המסעדנות והקולינריה לא נהנה ממוצרי קירור תעשייתיים כמו בעשורים האחרונים, אשר הביאו מנעד רחב של מקררי ויטרינות, מקפיאים לעוגות, מקררים לתרופות, מעדניות וגם מקרר שוכב. פתרונות קירור אלו מעניקים לחומרי הגלם השונים מעטפת בטיחות מעולה, יחד עם אפשרות דיגיטלית לשליטה בטמפרטורות השונות לאורך כל היממה. מוצרים אלו ובייחוד מקררים שוכבים מגיעים דרך דגמים רבים, אשר בחלקם ניתן גם להציג את המוצרים השונים בצורה יעילה ומסודרת או לוודא כי הקירור יחזיק גם בפתיחת המקררים בתדירות גבוהה. לכן בבחירה של מוצרים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת מילוא, המציעה מגוון פתרונות קירור תעשייתיים הכוללים מקררים פתוחים, מקפיאים לעוגות, מעדניות שונות ואפילו מקררי נירוסטה לכל שימוש.

מקרר שוכב-מידות, נפח ויכולות

כיום מוצר כמו מקרר שוכב מעניק יכולות קירור והקפאה גבוהות מאשר מקררים אשר יוצרו עד לפני עשור, שכן ממוצר יכולת הכלה של מקפיאים אלו מתחיל בכ200 ליטרים ועד ל500 ליטרים, כאשר ניתן למצוא בין לבין גם מקררים בעלי קיבולת של כ300 וגם 400 ליטרים. מקררים אלו מגיעים עם אפשרות לשני דלתות או דלת אחת, בחלקם ניתן לקבל צורות חילוק וארגון שיקלו בעת סידור המוצרים השונים.

מלבד כל אלו מקררים שוכבים תעשייתיים מגיעים כיום עם יכולות שינוע, החל מידיות חיצוניות ועד לגלגלים המאפשרים תזוזה ממקום אל מקום. בנוסף לכך מומלץ לוודא כי מקררים אלו מותאמים לאקלים טרופי, שכן האקלים הישראלי איננו תואם לאקלים האירופאי בשל הלחות הרבה. יכולת קירור אקלים תאפשר התמודדות יעילה יותר של המקפיא עם שינוי מזג האויר וכמות הלחות הגבוהה בישראל, לכן יש לוודא יכולת זו.

בחירה חכמה ואחראית

מקרר שוכב הינו כלי קירור יעיל ואפקטיבי עבור מגוון מוצרים כמו שציינו מעל, עם זאת יכולת התחזוקה שלו דורשת גם היכרות מינימלית עם מוצרי חשמל וגם חברה אחראית שתלווה במקרים של תקלות אשר עלולות לצוץ במהלך השימוש.

לכן מומלץ לרכוש מוצרים שכאלו דרך חברות מנוסות אשר ידעו לא רק להציע מגוון של מכשירי חשמל איכותיים, אלא גם אחראיות וליווי כמו אצל חברת מילוא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here