קרדיט Canva

עושים הרצאה ניידת? את התצוגה שלכם אתם פותחים אחת לכמה חודשים? יש רצף של ימים פתוחים בעבודה או באוניברסיטה? נשמע שאתם צריכים שלט שהוא נייד. שלט קטן, בסגנון רול אפ, הוא נייד, נוח לקיפול, נשמר להרבה זמן וקל להרכבה, וזה בדיוק מה שאתם זקוקים לו. אם האיכות שלו היא טובה והמחיר הוא משתלם, אין ספק שרול אפ היא קנייה מעולה. אם אתם מחפשים מקום שיעצב וידפיס לכם רול אפ מחיר מעולה ואיכות מצוינת, אנחנו בית הדפוס רענן בחיפה בדיוק כאן בשביל זה.

רול אפ מחיר מצחיק איכות מעולה

מקום שעושה רול אפ קל למצוא, אך מקום שעושה רול אפ מחיר מצחיק ואיכות מעולה זה כבר יותר קשה, אך אפשרי, כי בדיוק בשביל זה יש את רענן. לרול אפ יתרונות רבים, וביניהם, ראשית, הוא נשמר בקלות. כשהוא מוצג, החומר ממנו הוא עשוי גורם לכך שלא משנה איזו קרן שמש חזקה תהיה עליו או אילו גשמים ירדו באותו היום, הרול אפ לא ייהרס. כשהוא מקופל, הוא מגולגל היטב ואז מוכנס לגליל קשיח, שאותו ניתן לסחוב בקלות למקומות רבים. כמוכן, ניתן לשים עליו המון פרטי מידע. ברול אפ תוכלו לשים תמונות, כותרות, הסברים ותרשימים, וכל זה יראה טוב על הרול אפ, הכל תלוי איך אתם בוחרים לעצב אותו. אם יש דרך בה אתם רוצים לעצב את הרול אפ אך לא יודעים כיצד לעשות זאת, אנחנו בית דפוס רענן בעלי שנים של ניסיון בעיצוב גרפי ונוכל לעזור לכם לעצב את הרול אפ לטעמכם.

קצת על בית הדפוס

בית הדפוס רענן קיים משנת 2010 וממוקם בעיר חיפה. הוא עוסק בהדפסה של חומרים כמו תמונות על קנבס, שמשוניות, רול אפ מחיר מצוין ואיכות מעולה. מלבד הדפסתם, בת הדפוס יכול גם לדאוג לעיצוב שלהם בזכות הניסיון שלנו בעיצוב גרפי. כמוכן, אנחנו בבית הדפוס גם מפתחים תמונות. התמונות יכולות להיות גדולות וקטנות, בצורות שונות, תמונות ממאט או תמונות מבריקות. על כל 250 תמונות שתפתחו, תקבלו 50 בחינם! לקבלת הצעת מחיר מעולה חייגו 052-6217313

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here