קרדיט PIXABAY

ישנם כל מני זנים של קנאביס שטובים יותר וטובים פחות למצבים רפואיים ולמקרים ספציפיים. כל אדם יכול להגיב באופן שונה וייחודי לזן מסוים של קנאביס עם מינון מרכיבים פעילים אחר. לכן, לפני שאתם רצים לרכוש מוצרי קנאביס רפואי דרך אתרי בית מרקחת אונליין, כדאי מאוד שתקראו קצת על הזנים, התצורות, המינונים והחומרים הפעילים של הצמח דרך מדריכי קנאביס פה באתר.

קנאביס בישראל ובעולם

קנאביס רפואה שטף את העולם בסערה וכיום מיליוני אנשים משתמשים בו בדרך קבע לצורך טיפול בבעיות רפואיות ומצבים בריאותיים שונים. כל מדינה מתייחסת באופן שונה לחוקיות בשימוש במוצרי קנאביס בכלל ומוצרי קנאביס רפואי ושמני סיבידי CBD בפרט. כיוון שבישראל רכישת קנאביס אינה חוקית למי שאין רישיון רפואי, יהיה ניתן להזמין דרך אתרי בית מרקחת אונליין ולהנות מרכישה ישירה ללא בירוקרטיה וללא המתנה מיותרת.

אז אם אתם מעוניינים לקרוא עוד, המשיכו באתר זה וקראו את מדריכי קנאביס הטובים בישראל

אילו זנים של קנאביס יש?

כיום לאחר שנים של שימוש בכל רחבי העולם והשבחת הזנים השונים, קיימים המון סוגים, זנים ותת-זנים של צמח הקנאביס, אך כיום מקובל להתייחס בעיקר לשני זנים עיקריים – אינדיקה וסטיבה. כל אחד בעל תכונות מסוימות המשפיעות על מערכות בגוף ויכולות לסייע, במינונים מסוימים, לטיפול במחלות ומיחושים שונים. לזנים אלו כמובן יש תתי זנים ומוצרים המכילים תרכובות ומינונים משניהם גם יחד, על מנת לקבל את היתרונות הטיפוליים החיוניים משני הזנים. ישנם גם זנים היברידיים המורכבים משניהם ברמות דומיננטיות שונות.

מהם המצבים הבריאותיים בהם מוצרי קנאביס רפואי יכולים לסייע?

מדריכי קנאביס כאן באתר יכולים להעניק לכם עוד מידע לגבי אופני הסיוע של צמח הקנאביס במחלות ומצבים שונים. מוצרי הקנאביס הרפואי יכולים להיות יעילים ביותר לשיכוך כאבים, הפחתת דלקות, טיפול בבחילות וחוסר תיאבון, טיפול נגד התפתחות רקמות סרטניות, טיפול נוגד חרדה, פוסט טראומה, נדודי שינה ועוד. המחקר היום עדיין בהתקדמות ויש לומר שעוד ועוד עדויות מצטברות בנוגע ליעילות של מוצרי הקנאביס השונים על מטופלים עם מחלות ספציפיות, וזאת על מנת לייחד טיפול יעיל אחד לכל מחלה ובעיה.

כדאי להתייעץ עם הרופא שלכם

כמובן שלפני שאתם רוכשים ומשתמשים במוצרי קנאביס רפואי, כדאי מאוד להייעץ עם גורם רפואי שמכיר אתכם ויודע מה המצב הבריאותי שלכם. כאמור, כל אדם יכול להגיב באופן ייחודי ושונה למוצרי קנאביס רפואי, וכן כל זן יכול להשפיע בצורה אחרת על דברים אחרים. רק רופא מוסמך שמכיר בתחום יוכל לסייע לכם לבחור בזן, בתצורה ובמינון הנכון במיוחד לבעיה שלכם.

כאן באתר יש מדריכי קנאביס שיכולים לסייע לכם להכיר יותר מקרוב את הזנים והתרכובות של צמח הקנאביס ובמה הם יכולים לעזור לכם. תגלו עד כמה צמח הקנאביס יכול לחולל פלאים בבריאות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here