הרצאות מעניינות
Credit: Pixabay.com

הפנים הראשונות

כאשר אתם מגיעים לבדיקה, טיפול או מעקב שגרתי אצל הרופא או בבתי החולים, אשת המקצוע הראשונה שאתם פוגשים היא המזכירה הרפואית. היא זו שמקבלת את המטופלים, אחראית על סדר וארגון המסמכים והמטופלים, ניהול היומן וקביעת תורים, הוצאת טפסים וקטלוגם חזרה באופן מאורגן. כל אלו, הם מאפיינים של תפקיד המזכירה באופן בסיסי, בכל משרד וארגון. אך אותן מזכירות בבתי החולים או במרפאת הרופא נדרשות לידע נרחב יותר מכך-ידע מקצועי בתחום הבריאות, כלומר תהליכים שונים ודרך טיפולם הקשורים לתחום הבריאות כמו תקשורת עם חולים, התקשרות מול חברות הבריאות, תהליכי טיפול ואבחון ועוד. את הידע המקצועי ניתן לרכוש באמצעות לימודי מזכירה רפואית.

מכללת אורנס – רשת מכללות בפריסה ארצית המציעה מגוון רחב של מסלולי הכשרה מקצועית בפיקוח משרד העבודה.

המכללה מספקת איכות לימודים גבוהה, באמצעות סגל מרצים מקצועי, ליווי אישי והתאמת תכנית הלימודים באופן עדכני לדרישות שוק התעסוקה הישראלי.

איכות היא שם המשחק

ייצור מוצרי מזון דורש הקפדה יתרה על איכותם. אמנם חשוב לוודא את איכות כל המוצרים היוצאים מפס הייצור במפעל, תחום המזון הוא הרגיש ביותר שכן הוא רגיש לשינויים של חום וקור, פגיע יותר לחדירה של חיידקים ועשוי להשפיע על בריאותו של האדם שכן הוא נכנס אל גופו. לכן, תחום אבטחת ובקרת איכות הוא תחום חשוב, שמטרתו לוודא שהמוצר הסופי הוא איכותי וניתן להשתמש או לצרוך אותו. קורס הבטחת איכות שם דגש על כל תהליך הייצור של המוצר, לאורך כל שלביו ולא רק בסיום הכנת המוצר.

דלת לעולם המשפט

מעבר לסדר, ארגון ותפעול המשרד, מזכירה משפטית נדרשת לידע מקצועי בתחום המשפטי ולגעת מושגים בעולם המשפט. מזכירה משפטית מסייעת לתפעול שוטף של המשרד ולכן מעבר לכישורים אישיים כמו סדר, אחריות, יחסי אנוש ועמידה ביעדים ובזמנים עליה לדעת כיצד מערכת המשפט פועלת, את הגופים המעורבים בעת ניהול תיק משפטי, לדעת לעבוד על תוכנות מחשב רלוונטיות, איך לנסח מכתבים ומיילים בצורה משפטית ועוד. בעקבות כך, אלו המעוניינות להיכנס לעולם המשפטי אך לא בתחום עריכת הדין, פונות אל קורס מזכירה משפטית אשר מספק להם את הידע הנרחב בעולם המשפטי- מערכת המשפט בארץ, קריאת חומר משפטי, שימוש באתרי מידע משפטיים, שמירת פרטיות וכמו כן גם רישום פרוטוקולים. קורס זה מעניק דלת כניסה לעולם המשפט ומאפשר לבוגרי המסלול השתלבות מהירה בשוק התעסוקה בשילוב תעודה ממשלתית

מכללת אורנס היא מכללה מובילה המציעה קורסים והכשרות מקצועיות להשתלבות בשוק העבודה. המכללה מציעה חווית לימודים ייחודית, עם כיתות מאובזרות, קבוצות קטנות ומבחר של מסלולי לימוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here