מזל טוב! בר המצווה קרבה ובאה וההתרגשות בשיאה. רגע לפני שמדמיינים את הרגע בו כל האורחים ביחד חוגגים את בר המצווה של הילד, חייב לארגן דברים רבים. החל מהכנת רשימת מוזמנים, בחירת מקום לאירוע וקישוטו, הכנת אוכל או בחירת קייטרינג מושלם לאירוע וכמובן בחירת אנשי מקצוע לאירוע כמו צלם, תאורן, מפעיל, איש הגברה, תקליטן ועוד. אבל מה אם התקליטן, איש ההגברה והמפעיל היו באים ביחד? ובכן יש דבר כזה. הכירו את יאיר מצרפי, תקליטן מפעיל לבר מצווה. מצרפי הוא תקליטן בעל ניסיון רב אשר יכול לעשות הפעלות לילדים לבר המצווה. אופי האירוע שלו משתנה בין אירוע דתי וחרדי, כלומר יש לו ניסיון עם קהל ממגזרים אלו. אם אתם מעוניינים בבר מצווה מעשירה ומשמחת לכבוד הבן שלכם, יאיר מצרפי הוא הבחירה המושלמת!

יתרונות תקליטן מפעיל בבר מצווה

ישנם יתרונות רבים לתקליטן מפעיל בבר מצווה. ראשית, לעיתים קרובות באירועים בהם יש תקליטן ומפעיל בנפרד, יש עימותים בין השניים על זמן הבמה. מן הסתם, התקליטן יחשוב שמגיע לו יותר זמן מהמפעיל ולהיפך. כשמדובר באותו אדם, הוא ידע בצורה הטובה ביותר עבור ילד בר המצווה מה הכי טוב לאירוע ומה יגרום לאורחים להנות בצורה המיטבית ביותר. כמו כן, עוד יתרון הוא תקליטן שהוא גם איש הגברה ומגיע עם צוות הגברה. כך, הם יודעים לעבוד בשיתוף פעולה טוב, והתוצאה תהיה איכות הסאונד באירוע.

מי הוא התקליטן המפעיל

אם אתם מבקשים מאיתנו להמליץ על תקליטן מפעיל לבר מצווה, אין ספק שאנחנו נמליץ חד משמעית על יאיר מצרפי. מצרפי הוא תקליטן בעל ניסיון רב אשר נתן שירות למאות אירועים במגזר הדתי לאומי ובמגזר החרדי. מצרפי לפני הכול הוא מוזיקאי בנשמה, מה שגורם לכך שהוא יודע בדיוק איזה שיר לשים באיזה רגע באירוע וכל מה שיוצא מבחירת השיר. ההפעלות שלו הן מגוונות ומתאימות לקהל צעיר ולקהל מבוגר, כך שכולם יוכלו להנות מהאירוע. אז למה אתם מחכים? הזמינו את יאיר מצרפי כבר עכשיו לאירוע הקרוב שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here