קבלן שלד
קרדיט: canva

כשיש לכם חברת בנייה מנוסה שמחזיקה את כל אנשי המקצוע שלה אצלה מבלי להשתמש באאוטסורסינג וקבלני משנה שמוכרים לה פחות, התוצאה היא פרויקט בניה שמתנהל בצורה הטובה ביותר עד הגמר. אין הרבה חברות כאלה שכל אנשים המקצוע שלהם שייכים לחברה והם מתנהלים כצוות אחד שמטפל בכל פרויקט מרגע התכנון ועד מסירת המפתח וזה מה שהופך חברה כזאת לחברה שמבטיחה מיזמים שמצליחים לעמוד בכל סטנדרט גבוה. ניהול פרויקטים בבניה מחייב עמידה בזמנים ובקריטריונים של איכות ובטיחות ללא ליקויים בניה משום שזוהי מכה מוכרת של ענף הבנייה בישראל. החשיבות של בקרה הדוקה ושל רמת אנשי המקצוע מהמהנדס, האדריכל, הקונסטרוקטור וקבלני המשנה היא קריטית. רק כך אפשר לוודא שלא תהיה שום טעות שתגרום לליקוי שיעיב על שלמות הפרויקט והצלחתו. חברת אוסטק שמיר נבנתה בדיוק על העיקרון הזה, שמבנים בישראל יכולים לעמוד בשורה אחת עם רמת המבנים בחו"ל שמוכרים בזכות שיטות מתקדמות שלהם, הודות לשליטה מוחלטת בפיקוח על הפרויקט.

החשיבות של פיקוח ובקרה

קבלנים יכולים לעבוד ולבנות כל מה שנדרש, מהשלד ועד הקירות ושאר התשתיות, ולפעמים למרות הכל יש ליקויים וטעויות. ככל שאפשר, חשוב לתפוס את זה במהלך הבנייה כדי לתקן את זה ואפשר לעשות זאת רק בזכות מפקח בניה מדוקדק ומקצועי שמונע את הבעיות האלה בזמן ובמינימום עלויות תיקון. כולנו מכירים את הבעיה הקשה של קבלת מבנה גמור שיש בו ליקויים שחייבים להיות מתוקנים על פי חוק המכר על ידי הקבלנים, וזה אומר בדרך כלל שלא היה מספיק פיקוח במהלך העבודה. משום כך, ככל שיש יותר פיקוח יש גם יותר הבטחת איכות ומינימום עיכובים במסירת הפרויקט ללקוח.

לשכור את הטובים ביותר

כשפונים לקבל את שירותי חברת הבנייה שמעסיקה את כל הקבלנים והעובדים תחת קורת גג אחת לא צריך לרדוף אחר בעלי מקצוע משום סוג. לא צריך לחפש מודדים וקבלני עפר, לא צריך למצוא מהנדס או קונסטרוקטור, ובוודאי לא צריך לפצל את החוזים והחיפושים אחר קבלנים נפרדים לכל עניין, כמו קבלן שלד, קבלני ריצוף וחשמל וכן הלאה. את הכל אפשר לקבל במקום אחד ובדרך כלל זה מגיע ברמה הגבוהה ביותר. זאת הבטחת האיכות שאתם מחפשים כשאתם בונים בית ורוצים את הטוב ביותר וללא שיבושים וליקויים. חברת אוסטק שמיר עובדת בשיטה זאת כדי לבנות בכל רחבי הארץ בשיטות המתקדמות ביותר גם בפיקוח הדוק על הבנייה, מה שמבטיח מבנים באיכות גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here