קרדיט לתמונה: shovalshuk.co.il

עד כמה מראה עיניים או מישוש אצבעות יכול לסייע לכם בבחירת הפרי או הירק המשובח ביותר? לפעמים פוגשים אנשים שאינם מבינים מדוע תוספת האנטיפסטי לא יצאה עסיסית, המרקם של התפודים היה רך מדי או שהרוטב העגבניות הביתי שהם הכינו יצא חמצמץ או חסר טעם, האם הם אינם יודעים לבשל? או שיש בעיה עם התנור שלהם? התשובה הפשוטה היא שבחירת ירקות נכונים עבור משימת בישול או אפיה דורשת הרבה ידע, מיומנות ועוד פרמטרים. לא תמיד זה כל כך קריטי, אבל ביום שאתם מזמינים אורחים, או אם רוצים לבחור ירקות עבור תבשיל שנכין בעוד יומיים, זה חשוב במיוחד, לבחור בסחורה שלא תאבד טעם או צבע, ותוציא מנות מושלמות שלאחריהן לא ניתן לעולם לזלזל בשפים שייצרו אותם. שובל שיווק בקריות בע"מ המציעה ללקוחותיה שירות משלוחי ירקות ופירות עד הבית, מסבירה איך מצליחים בחברה לשמור על איכות שהיא שם דבר בכל ארגז משלוחים מחדש. זה מתחיל הרבה לפני הבחירה שלכם.

לא רק מה שרואים

יש תמיד את אלו הבטוחים שהעיניים שלהם אומרות הכל, אבל בתחום הזה, זה ממש לא תמיד נכון. אמנם מצב ירוד של מראה הירק, תחושה רכה במישוש, צבע לא מבריק וחלק, ועוד פגמים הנראים בעיניים, מבהירים כי מצב הירקות אינו איכותי, אולם במקרים רבים יהיו פירות וירקות מרשימים ומלאי ברק, שטעמם יהיה מריר, חלש, בעל טעמי לוואי או מרקם חסר עסיסיות, זה מאכזב בסלט, ומתסכל עוד יותר בתבשיל שהעמיד את השף על הרגליים למשך שעתיים ויותר. הסיבה היא לעיתים בטיב האדמה בה גדלו הירקות או הפירות, במידת ההשקעה בטיפוח שלהם, בדיוק עיתוי הקטיפה, בחומרי ריסוס שונים, ובעוד הרבה הבדלים בין משווקים ובעלי שדות בארץ ובחו"ל, המשפיעים על מידת האיכות של הסחורה המשווקת על ידם. בשובל שוק בקריות מקפידים לרכוש סחורה אך ורק משדות מסוימים שטיב הגידולים שלהם עמד במבחן המחמיר של החברה, משלוח פירות וירקות של שובל לעולם אינו מאכזב.

המותג שלנו

איכות התוצרת אצלנו בחנות הווירטואלית ובארגז שנשלח אליכם באופן פרטי היא המותג החזק שלנו. רשימת הספקים המצומצמת והאיכותית של שובל, והצוות הממיין את הסחורה והאחראי על האריזה שכולו עבר הכשרה מלאה בתחום, הם האחראיים על משפחת הלקוחות הקבועים של החברה שמספרם הולך וגדל. שובל דואגים למשלוח שלכם במיוחד, ועושים הכל כדי שגם אתם תהיו מרוצים. בודקים עכשיו את נקודת החלוקה הקרובה אליכם או מזמינים משלוח פירות וירקות ועורכים הכרות משתלמת ביותר עם שובל שוק בקריות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here