בדיקת התקרחות
קרדיט: קנבה

הדמיית שיער בקריות, המכונה בדרך כלל מיקרופיגמנטציה של הקרקפת (SMP), היא הליך קוסמטי חדשני שזכה לפופולריות נרחבת כפתרון יעיל עבור אנשים המתמודדים עם בעיות נשירת שיער.

טכניקה לא פולשנית זו כוללת יישום של פיגמנטים מיוחדים על הקרקפת, משכפל את המראה של זקיקי שיער ויצירת אשליה של תסרוקת קצוצה או מגולחת.

היבט בולט אחד של הדמיית שיער בקריות הוא הרבגוניות שלו בטיפול בסוגים שונים של נשירת שיער.

בין אם אדם חווה התקרחות גברית או נשית, התקרחות או שיער דליל, SMP מציעה גישה רב-תכליתית וניתנת להתאמה אישית להשגת תוצאה בעלת מראה טבעי.

בנוסף, הוא משמש כאופציה חשובה עבור אנשים שעברו ניתוחי הדמיית שיער בקריות ומבקשים להסתיר צלקות או קווי שיער לא אחידים.

ההליך עצמו מבוצע על ידי טכנאים מיומנים המשתמשים במחטים עדינות להפקדת פיגמנטים בשכבת העור של הקרקפת.

בחירת פיגמנט

היישום המדוקדק של הפיגמנטים הללו יוצר מראה של זקיקי שיער זעירים, ומשיג אפקט תלת מימדי הדומה מאוד לדפוס צמיחת שיער אמיתי.

בחירת צבע הפיגמנט היא קריטית, שכן היא צריכה להתאים לצבע השיער הטבעי של האדם כדי להבטיח תוצאה חלקה ואותנטית.

אבחון התקרחות

בדיקת התקרחות כרוכה בשילוב של היסטוריה רפואית, בדיקה גופנית, ובמקרים מסוימים, בדיקות ספציפיות לקביעת הגורם הבסיסי לנשירת שיער.

היסטוריה רפואית

איסוף מידע על התחלה, התקדמות ודפוס של נשירת שיער הוא חיוני. היסטוריה רפואית מפורטת כוללת שאלות על היסטוריה משפחתית, מחלות אחרונות, תרופות וכל אירוע משמעותי בחיים או גורמי לחץ.

בדיקה גופנית

בדיקת התקרחות יסודית של הקרקפת, השיער והציפורניים נערכת כדי לבחון את המאפיינים של נשירת שיער. הדפוס, המרקם וההפצה של נשירת שיער יכולים לספק רמזים חשובים לגבי סוג ההתקרחות.

מבחן משיכה

בדיקת התקרחות כוללת משיכה עדינה של כמות קטנה של שיער כדי להעריך את מספר השערות הנעות בקלות ממקומה. מספר מוגבר של שערות נשלפות עשוי לרמז על סוגים מסוימים של התקרחות.

ביופסיה של הקרקפת

ניתן להמליץ ​​על ביופסיה של הקרקפת במקרים מסוימים. במהלך הליך זה, חתיכה קטנה של רקמת הקרקפת מוסרת ונבדקת תחת מיקרוסקופ כדי לקבוע את סוג ההתקרחות הספציפי ולזהות כל מצב עור בסיסי.

מיקרופוליק – מעניקה מענה מקצועי בתחום מעל ל7 שנים, ליווי מקצועי ואיכות ללא פשרות ומומלץ ליצור איתם קשר במספר 052-7314411.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here