מה זה אומר איתור ביטוחים?

יש הרבה אנשים שיש להם מודעות מאוד גדולה לנושא של ביטוחים בחיים שלהם ויש להם כמה וכמה ביטוחים, ולעתים הם אפילו לא זוכרים כמה.

הצטברויות של ביטוחים והרבה פעמים כפולים אצל אנשים זה דבר מאוד טריוויאלי והוא מתרחש חדשות לבקרים. זה קורה במעבר בין עבודות, בין דירות, בין מדינות. התחושה היא שצריך לעשות את כל הביטוחים שבעולם כי אם חס וחלילה, ואוי ואבוי אם כאשר,  אז שהם יהיו מכוסים,  אבל עודף ביטוחים או כפל ביטוחי הוא מצב שבו המבוטח לא יקבל מכל פוליסה את מה שמגיע לו בזמן אמת, אבל הוא ישלם הרבה כסף סתם על הרבה ביטוחים.

עד היום אם למבוטח לא היו תכתובות עם כל חברות הביטוח לגבי הפוליסות שהוא עשה, הוא לא ידע איזה ביטוחים יש לו, או שהוא זכר רק חלק מהם.

עכשיו קרה דבר נהדר. משרד האוצר הקים אתר שהוא מנוע חיפוש אחרי ביטוחים, מעיין איתור ביטוחים אבודים ולא רק הם אלא שיש גם את הר הכסף המאשר איתור של חשבונות בנק אבודים ועוד.

איך מאתרים ביטוחים?

האתר הוא אתר של משרד האוצר והוא מאפשר לכם לאתר לפי תעודת הזהות שלכם, כל ביטוח שאי פעם עשיתם מכל סוג: ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה. ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוחי עסק, רכב דירה ועוד.

הדבר הראשון הטוב שיש באתר החיפוש הזה הוא, שסוף סוף תדעו איזה פוליסות ביטוח יש לכם. אחר כך תוכלו לעשות בהן סדר. אם יש לכם ביטוחים כפולים, מוטב שתבטלו אותם ותשאירו רק אחד מכל סוג. יש כאלה שמכסים כפול תחומים שלא תקבלו עליהם יותר מפיצוי אחד כמו במקרה של אובדן כושר עבודה.

מי יכול לעזור לכם לאתר ביטוח?

אומנם כל מבוטח יכול להיכנס לאתר ולחפש את הביטוחים שלו, אבל הבעיה היא שלעתים יש תקלות או טעויות הקלדה אפילו שמונעים מכם להגיע למידע שאתם זקוקים לו.

בדיוק בשל כך יש חברות שהתפקיד שלהן זה לאתר עבורכם את הביטוחים שלכם והם עושים את זה בצורה הכי מקצועית ומדויקת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here