מדריך לאריזת מתנות

נורא קל לקנות מתנה: כולנו יודעים איך ללכת לחנויות או להיכנס לאתר אינטרנט, לבחור מה שרוצים ולשלם. אבל מה שלא כולם יודעים הוא איך אורזים מתנה בצורה יפה ומאילו חומרים ניתן להכין את האריזה. אם המצב נשמע לכם מוכר, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר.

מאיזה חומרים אפשר להכין את האריזה

יש לא מעט חומרים המתאימים לאריזה של מתנות, ולכל אחד מהם יש את היתרונות שלו מבחינת הנראות, נוחות השימוש, העלויות וכדומה. יש לציין כי אם מדובר בעסק המעוניין באריזות למוצרים ומתנות שהוא מחלק במועדים שונים, כדאי לבחור חומרים שניתן להדפיס עליהם את הלוגו, סלוגן וכדומה. למשל, להשתמש בשקיות נייר איכותיות ואקולוגיות או על שקיות בד. למי שרוצה לארוז מתנות לבד, כמו בספרים, יתאימו חומרים כמו נייר משי לאריזה, נייר צלופן וכדומה. אם כן, השלב הראשון הוא להחליט על החומר לאריזה ועל כמותו, הגדלה כמובן עם כמות המתנות שאתם עומדים לחלק.

ועכשיו לאריזה עצמה

נכון שעטיפת מתנות מצריכה קצת עבודת ידיים וסבלנות, אבל אל דאגה: לא מדובר במשימה לגאונים בלבד. קחו סליל של סלוטייפ, זוג מספריים ואת חומר האריזה שבחרתם. הניחו אותו על הרצפה או על שולחן והניחו על קצה את המתנה. עכשיו מרימים את הקצה מתחתית המתנה אל הצדדים שלה בחלק העליון, עד הסוף. כעת מקפלים במקום המגע עם הקצה העליון ומביאים את שני קצוות הנייר משני הצדדים עד לנקודת המגע.

בשלב הזה לוקחים את המספריים וחותכים את האריזה במקום של הקפל, ומביאים את שני הקצוות משני הצדדים לנקודת המרכז של החבילה כך שהם נפגשים זה עם זה. עכשיו מושכים את הנייר למטה וחותכים אותו בשלושה רבעים של הדרך, מסובבים אליכם, מקפלים את הקצה ליצירה של מכפלת, ומביאים את הקצה שלה שיהיה למעלה. עכשיו מסובבים את החלק הצדדי אל המרכז ולוחצים עם האצבע על הפינה ליצירה של קפל חד. מזיזים את האצבע מחלקו התחתון של הקפל ומהדקים אותו, ועושים את אותו הדבר גם בצידה השני של המתנה.

בשלב הבא מקפלים מכפלת קטנה למעלה, לוחצים על הנייר מהקצה העליון למטה ומהדקים את ה קפל. כעת מביאים את החלק התחתון למעלה ומדביקים עם הסלוטייפ, מסובבים את המתנה וחוזרים על אותו הדבר בחלק השני של מתנה, וזהו – סיימתם. יש לכם מתנה חביבה וארוזה היטב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here