קרדיט canva

אם אתם מעסיקים עובד זר, או שאתם חושבים להעסיק עובד זר, אתם צריכים לדעת כמה דברים מראש. חשוב להבין: בין אם מדובר על ביטוח רפואי  לעובד זר בסיעוד ובין אם מדובר על עובד זר שעוסק בתחומים אחרים, הוא חייב שיהיה לו ביטוח בריאות. משמעות הדברים היא שאתם, האנשים שעומדים להעסיק את אותו עובד, צריכים לדאוג לכל העניין הזה. ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד, כמו ביטוחים רפואיים שמיועדים לעובדים זרים אחרים, זה לא עניין של כוונה טובה. זה עניין של חוק. במילים אחרות: אם תעסיקו עובד שלא יהיה לו ביטוח, ולא משנה אם מדובר על ביטוח בריאות  לעובד זר בסיעוד או על מקרים אחרים, זה עלול להיות מאוד בעייתי. אפשר גם להבין מדוע, כי אחרי הכול, גם לעובדים הזרים עלולות לקרות תאונות או הם עלולים לחלות. איך הם יוכלו לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש להם אם לא נעשה לכם את הביטוחים הנדרשים?

כמה תשלמו על ביטוח שתעשו עבור העובד הזר שלכם?

זה ברור שאם אתם צריכים לעשות היום ביטוח לעובד זר שעוד מעט יתחיל לעבוד אתכם, תרצו לדעת גם כמה זה עולה. חשוב להבין שהתשובה לשאלה כמה עולה ביטוח בריאות לעובד זר הינה מורכבת. יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על המחיר, כמו למשל השאלה האם מדובר על עובד זר אחד או יותר? בן כמה העובד הזר והאם הוא באמת עובד בסיעוד או בתחומים אחרים? מעבר לכך, בבואנו לענות על השאלה זו אנחנו רואים שגם בחירת חברת הביטוח תשפיע על המחיר. כלומר, לכל חברת ביטוח שמציעה ביטוחים לעובדים זרים יש תעריפים אחרים. לכן בהחלט ניתן לומר שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים מגוונים ומשתנים.

איך תדעו שבחרתם חברת ביטוח טובה?

מעבר להוצאה הכלכלית ולמחיר שתשלמו על ביטוח לעובד הזר שלכם, ברור שתרצו גם לדעת שלפחות תקבלו מענה מהיר ויעיל אם משהו יקרה. לכן חשוב שתבינו: הילית סוכנות לביטוח זו הבחירה הנכונה. כאשר תבדקו את הנתונים לעומק אתם תראו בעצמכם שזו סוכנות ביטוח שמביאה איתה וותק של שנים רבות. לכן, אם כאן תוכלו לקבל את הכי טוב שאפשר, כולל מענה אנושי במספר: 073-2632000 וכולל האפשרות של תשלום על הביטוח אונליין, למה לחשוב פעמיים? החוק קובע שעליכם לעשות ביטוח לכל העובדים הזרים שלכם, כך שרצוי מאוד שתטפלו בעניין עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here