קרדיט - Pixabay

תחום דיני המקרקעין הוא רחב ביותר. הוא כולל בתוכו לא מעט עניינים מגוונים שונים. מה שחשוב לדעת כי בכל עסקת מקרקעין העומדת על הפרק, כדאי שיהיה נוכח עורך דין מקרקעין מומלץ, מקצועי, מנוסה ואיכותי. אם אתם תוהים כיצד לבחור עורך דין מקרקעין עבור ליווי וייצוג בעסקת מקרקעין העומדת על הפרק, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

דיני מקרקעין – במה מדובר?

דיני המקרקעין הם דינים המעוגנים בחוק המקרקעין התשכ"ט-1969. החוק מגדיר מקרקעין באופן הזה: "קרקע, כל הבנוי והנטוע עליה וכל דבר אחר המחובר אליה חיבור של קבע, זולת מחוברים הניתנים להפרדה". מההגדרה המדוברת ניתן להבין כי עסקת מקרקעין היא כל סוג של עסקה אשר כוללת בה העברה של זכויות קנייניות הן בקרקע והן בכל דבר אשר מחובר לקרקע לרבות דירה. בנוסף לכך דיני מקרקעין מסדירים גם צורות ייחודיות של בעלות משותפת במקרקעין לרבות בית משותף. עוד תחום אשר בשנים האחרונות מאוד פופולארי בדיני מקרקעין הוא כל מה שנוגע להתחדשות עירונית. חשוב מאוד להבין כי דיני מקרקעין הם חשובים ביותר ובד בבד גם מורכבים ומסועפים ועל כן, חשוב ביותר לבחור בשירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ אשר יסייע לכם להבין מהם הדינים העומדים על הפרק בכל עסקת מקרקעין באשר היא.

חשיבות של ליווי עורך דין מקרקעין מומלץ

אם אתם תוהים מדוע יש צורך בליווי עורך דין מקרקעין מומלץ עבור עסקאות מעין אלה, חשוב מאוד להדגיש כי מדובר על עסקאות נפוצות בקרב הציבור, אך למרות הנפיצות שלהן מדובר על עסקאות מסובכות ומורכבות. המורכבות של דיני מקרקעין וכן עסקאות שונות אשר נוגעות לתחום זה, דורשים ללא ספק מיומנות ומקצוענות בכל הנוגע לטיפול בהן. הידע המקצועי של עורך דין מקרקעין מסייע לו לייעץ לכל לקוח על אודות הוזלת העלויות של העסקה העומדת על הפרק, ייעוץ לגבי הפחתה של תשלומי מיסים הנוגעים לעסקאות מעין אלה וכן, כיצד לערוך חוזה מקרקעין אשר כולל בתוכו את כל האפשרויות שימנע את כישלון העסקה. דיני מקרקעין כוללים בהם לא מעט תחומים בעסקאות שונות העוסקות בנכסי נדל"ן ובשימוש בנכסים הללו, ואופי התפקיד של עורך הדין ישתנה בהתאם לעניין שהוא מטפל בו. טרם בוחרים עורך דין יש לוודא כי הוא מקצועי ביותר בתחום זה, כי הוא עסק לא מעט בייצוג וליווי עסקאות מקרקעין שונות וכי ידוע כי הוא מומלץ ביותר.

אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין מומלץ, כדאי שתבחרו בטובים ביותר בתחום: משרד עורכי דין חיים ברוטמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here