קרדיט: unsplash.com

הכנה לטיול בחו"ל כוללת רכישת ביטוח עבור זמן שהותכם בחו"ל. אתם צריכים להוסיף ספורט ימי וצלילה לכיסוי הפוליסה שלכם או לבצע חידוש ביטוח צלילה אם כבר רכשתם כזה בעבר. תוכלו למסור את כל הפרטים החשובים לסוכן הביטוח של חברת מטאביט סוכנות לביטוח (2021) בעמ, כמו למשל, בני כמה אתם, אם יש לכם הסמכת צלילה, ובאילו סוגי ספורט ימי אתם רוצים להשתתף. הסוכן ידע להתאים את הביטוח הטוב ביותר עבורכם, או לחדש את הביטוח שהיה לכם בתנאים האטרקטיביים ביותר.

קטגוריות עיקריות של ביטוח צלילה

ישנן שתי קטגוריות עיקריות של כיסוי צלילה:

כל הצוללנים שצוללים בישראל או עוברים קורס צלילה בישראל מחויבים בביטוח צלילה מיוחד. ביטוח לצוללנים הנוסעים לחו"ל ומציע מספר רמות הגנה על בסיס הניסיון וההכשרה של הצולל נקרא ביטוח צלילה בינלאומי. צוללנים המשתתפים בצלילה בשעות הפנאי באמצעות ציוד משלהם ומדריכים המלמדים צוללנים לעשות זאת זכאים לפוליסות ביטוח מיוחדות המותאמים לפי צרכים שלהם. אם אתם מבקרים במועדון צלילה ישראלי, תצטרכו לספק הוכחת ביטוח צלילה, כפי שקורה במדינות מערביות אחרות. עם זאת, אם אתם מתכוונים לצלול בסיני ולבצע צלילה חובבנית, לא תדרשו לעשות ביטוח ברוב המיקומים, לכן זה תלוי בכם והאחריות היא שלכם לוודא שיש לכם כיסוי הולם.

מדוע לא כדאי לוותר על ביטוח צלילה?

זכרו כי צלילה היא ספורט מסוכן מאוד, לכן חשוב שיהיה לכם ביטוח צלילה מקיף שמספק לכם כיסוי לספורט אתגרי וספורט ימי, כולל כיסוי לצלילה חובבנית. ביטוח צלילה לשבוע המספק גם שקט נפשי וגם כיסוי נרחב הוא חיוני מכיוון שאינכם יכולים תמיד לסמוך על שירותים רפואיים מקומיים בחו"ל, כמו גם לשלם סכומים גבוהים עבור הטיפול הרפואי בחו"ל. מגוון רחב של ענפי ספורט מים, כגון סקי אופנועים, מכוסים במלואם בפוליסה.

יש להדגיש כי מועדוני צלילה בסיני, או בכל מקום אחר, לא באמת מספקים ביטוח צלילה, אלא משמשים כמתווכים בין ספק הביטוח לצולל המבקש כיסוי. המבטח אחראי על עריכת הפוליסה ומתן השירות, אם כי המועדון יכול לסייע לך בבחירת ביטוח צלילה בינלאומי אם אינכם בטוח לגבי הכיסוי הדרוש לכם, אבל תמיד עדיף להגיע מוכנים כבר מהבית. עוד כדאי לשים לב שלא כל פוליסות הביטוח שוות, במיוחד כשמדובר בהפרשות פיצוי כספי במקרה של מוות או נכות עקב תאונת צלילה. אם אתם מחפשים ביטוח צלילה, ביטוח נסיעות בינלאומי או ביטוח ספורט אתגרי, תוכלו לפנות לחברת מטאביט סוכנות לביטוח(2021) בעמ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here