קרדיט FREEPIK

עיצוב בית הוא לא דבר קל, לכן רבים בוחרים מעצבי פנים שיבצעו עבורם את התכנון ואת הבחירות הנכונות. כשאנחנו פונים לעצב את הבית או משפצים דירה – יש את מי שיבחר לבצע שינויים או לעצב את החדרים בהתאם לצרכים שלנו. 

בזמן שאנו מאבזרים ומעצבים את חדר האמבטיה אנו יכולים לבחור אמבטיה או מקלחון. בשנת 2021 רבים בוחרים מקלחון ולאו דווקא באמבט – בעיקר באבזור של דירות קטנות או בינוניות וגם בבתים גדולים בהם רוצים להנות מפרקטיות ושימושיות בחדר הרחצה. 

בכול מקרה, אפשר לבחור מקלחון או שניתן לבצע שילוב בין מקלחת לאמבטיה, כאשר הכול נעשה בהתאם לצרכים של מי שגר במקום ובהתאם לצרכים של המרחב. כיום יש סוגים שונים של מקלחונים כמו למשל מקלחון חזית קבוע לפי מידה, מקלחון עם דלת אחת יש כאלה המכילים שתי דלתות ויותר, בעת שרוב המקלחונים ידועים ככאלה שמתקינים בחזית ויש לא מעט עיצובים, פרזולים, סוגי זכוכיות, וגדלים של המוצר הפופולארי הזה. 

כיצד בוחרים מקלחון לחדר הרחצה?

כדי לבחור חשוב לסקור בקפידה סוגים שונים של מוצרים שיכולים להתאים לחדר הרחצה שלכם. 

יש לבחור מוצרים עמידים בלחות ומים, כאלה שעומדים בכל תווי התקן והבטיחות, ולבצע בחירה לפי גודל המרחב והתאמה של המקלחון למרחב, כמו גם על פי השימוש, מספר האנשים שמתקלחים, לפי הצרכים של המבנה ושל מי שמשתמש במקלחת. כך אפשר ליצור מרחב נוח, נגיש, רחב ונעים. 

לעיתים קרובות אנשים בוחרים מקלחונים ולא אמבטיות בשל הפרקטיות בניקיון, בטחון בזמן הרחצה או יעילות ברחצה, וגם במקרים של צורך בנוחות בהתנהלות במרחב. 

בחירת מקלחון – האם כדאי לבחור פינתי או חזיתי?

כדי לעצב ולאבזר נכון את חדר הרחצה כדאי לבדוק את ההתאמה של המוצר ולבחור את סוג המקלחון המתאים ביותר – בין אם פינתי או חזיתי – בזמן שפינתי הוא כזה שחוסך מקום ונחשב פרקטי משום שהוא נצמד לקירות ואוטם את מרחב הרחצה. חזיתי ייתן תחושה של מרחב. 

התאימו את הבחירה אל המידות של המרחב תוך שאתה מבצעים התאמה לפי מידות או בהתייעצות עם איש מקצועי. 

שימו לב שהמוצר שתבחרו יתאים לאחר ההתקנה למרחב ויאפשר התנהלות נעימה וקלה סביב חפצים נוספים שיש בחדר כמו כיור, ארון אמבטיה, אסלה וכולי. 

בחרו דגם מתאים וודאו כי הוא מגיע עם אחריות ותווי בטיחות ובצעו את ההתקנה על ידי אנשי מקצוע כמו אלה שנמצאים בbathline

לסיכום, אם בעבר היה צורך לטבול באמבטיות, במרחצאות או גיגיות – הרי שכיום אפשר להנות ממקלחת יסודית נעימה ופרקטית בכול מרחב. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here