הרצאות מעניינות
Credit: Pixabay.com

תמיד עמדת בראש המחנה? יש לך את מה שנדרש כדי להנהיג ולהניע לפעולה? עם ההכוונה הנכונה, ניתן יהיה לתעל את הכישרונות הללו כדי לסייע לאחרים ולספק תמיכה חיונית ברגעים משמעותיים בחיים. עצמאים רבים בתחילת דרכם זקוקים ליד מכוונת ולתמיכה כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ולקבל מיומנויות חדשות לקראת השינוי המשמעותי בחייהם ובצמתים רבים אחרים, לפעמים כל מה שנדרש הוא יעוץ מתאים וכמה כלים יעילים. קורס מאמנים יאפשר לך להיות הגורם היציב והמשמעותי הזה ולהנחות אנשים בתהליכים מעצימים ומשני חיים.

כולנו זקוקים מפעם לפעם לייעוץ ותמיכה ברגעים קריטיים. בין אם מדובר בניהול רגשי נכון בסיטואציות מורכבות או בסיוע בקידום יוזמות בתחומים חדשים ובלתי מוכרים, הגורם המקצועי הנכון עשוי להיות קריטי. בשנים האחרונות, מזהים רבים את היתרונות שבאימון אישי ועסקי ונעזרים בקואצ'רים מקצועיים ומוכשרים כדי לקבל כלים הנחוצים למטרות שלהם. להבדיל מתהליכי טיפול שעשויים לקחת שנים, תהליכי האימון הם קצרי טווח וממוקדי מטרה וככל שאנו מגיעים עם יעדים מוגדרים, ניתן להיתרם מהם באופן משמעותי. ההכשרה כמאמן היא מגוונת ומרתקת ובסופה יהיה באפשרותך ללוות אנשים בתהליכים משמעותיים ומעצימים. אנו בקבוצת גישות למצוינות מציעים תוכנית לימודי קואצ'ינג בשיטה ייחודית ורב תחומית.

אנו מזמינים אותך לתהליך מרתק ומעשיר

מאמן טוב הוא בעל ידע נרחב במגוון תחומים, כישורי מנהיגות ומיומנויות תקשורתיות וחברתיות מפותחות. כדי להכין אותך לקראת התפקיד המשמעותי, בנינו הכשרה מקיפה החולשת על מגוון תחומים – משיפור המיומנויות הרגשיות ועד לכלים בתחום ניהול העסקים והפרויקטים. ההכשרה הכוללת, מספקת את כלל התכונות והכישורים הנדרשים ממאמן טוב. קואצ'רים בעלי ניסיון רב שנים ורקורד הצלחות מוכח ילוו אותך לכל אורך הדרך וישמשו לך כתובת לצמיחה אישית, התפתחות בתחומך והרחבה משמעותית של היצע השירותים שלך.

הכשרות לאנשים פרטיים ולארגונים

צוות המרצים שלנו בקבוצת גישה למצוינות, עורך הרצאות מעניינות במגוון תחומים לצוותים מקצועיים, מנהלים ולעצמאיים המעוניינים להרחיב את האופקים שלהם ולהתפרש לתחומים חדשים. הכשרה כמאמנים מביאה עמה מגוון יתרונות בכל המרחבים הללו. לאורך כל שנות פעילותנו, העמדנו את כל הניסיון, הידע המקצועי והמיומנויות שלנו לרשות אנשים טובים ומוכשרים ואפשרנו להם להביא לידי ביטוי את כל הכוחות הטמונים בהם בצורה הטובה ביותר ולהשתמש בהם כדי לעזור לאחרים. אנו גאים להוות גורם משמעותי בעשייה הזו ומזמינים אותך להצטרף אלינו. לפרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו עוד היום בטלפון 077-9973041.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here