פרסום בגוגל אדס, מהווה כיום את אחד מסוגי הפרסום הדיגיטליים היעילים ביותר. מדובר על פרסום ממומן, אשר רלוונטי מאוד עבור כל עסק, חברה, ארגון או איש מקצוע פרטי לצורך קבלת חשיפה משמעותית, יצירת לידים, הגדלת מכירות ועוד. גוגל אדס מהווה מערכת משוכללת מאוד לצורך קידום ממומן בגוגל וכיום ניתן ליצור באופן פשוט יחסית קמפיין ממומן. מדוע כדאי לפרסם דווקא בגוגל אדס כל מפרסם, מעוניין שבאמצעות הפרסום בדרך שבה הוא בוחר, קהל היעד שלו ייחשף למסרים השיווקיים שלו בצורה משמעותית, על מנת שיקבל החלטה אודות רכישה או פניה לעסק, לחברה, לארגון ועוד. ככל שעסק, מוצר או שירות יחשפו בצורה משמעותית ורחבה יותר לקהל היעד שלהם, כך הסיכוי שיבחרו דווקא בהם על פני מתחרים, יהיה גבוה יותר. ידוע כיום שעל מנת לקבל חשיפה רחבה ומשמעותית באינטרנט ולהגיע לקהל לקוחות שלא בהכרח ניתן להגיע אליו בכל דרך פרסום, כדאי לבחור בפרסום באמצעות גוגל אדס. המערכת של גוגל אדס מציעה אפשרויות פרסום בדרכים רבות, כאשר היתרונות הבולטים של המערכת הם: 1. התשלום בשיטת פרסום זו בוא על פי קליק- כלומר, תדרשו לשלם רק כאשר גולש הקליק על המודעה ולא בכל פעם שהיא נחשפת לגולשים 2. מערכת גוגל אדס מאפשרת חשיפה של מודעות ליותר מ2 מיליארד משתמשים כל חודש 3. פרסום בגוגל אדס הוא בעל השלכות חיוביות עבור כל מפרסם. לאחר הפרסום המפרסם מקבל לידים חדשים, פניות חדשות לעסק, טלפונים מלקוחות פוטנציאלים ועוד. 4. נמיתן לטרגט בגוגל אדס בצורה מדויקת מאוד באמצעות בחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות כגון: מין, גיל, מגזר, מיקום גאוגרפי ועוד תהליך יצירת קמפיין בגוגל אדס המידע הבא אמנם איננו מקיף וכולל, אך הוא מכיל בו את השלבים הבסיסיים ביצירת קמפיין בגוגל אדס: 1. בשלב הראשון יש להרשם למערכת גוגל אדס ולהזין בה אמצעי תשלום 2. בשלב השני יש לגשת לסימון המאפשר יצירת קמפיין חדש- מדובר על סימון פלוס. 3. בשלב הבא יש לבחור את היעד או היעדים של הקמפיין- האם המטרה שלו היא ליצור מיתוג עסקי, האם המטרה שלו היא לידים ועוד 4. בשלב הבא יש לבחור את סוג הקמפיין המבוקש לכם מבין אפשרויות שונות המוצעות לכם 5. לאחר מכן עליכם לבחור את המיקום הגאוגרפי של הקמפיין, את השפות שבהן יוצג הקמפיין וכן, קהלים הרלוונטיים לקמפיין 6. בשלב הבא עליכם להגדיר תקציב לקמפיין. כיצד תגדירו? חשבו על הסכום המקסימלי שאתם מעוניינים להשקיע ביום בקמפיין שלכם וחשבו כמה תדרשו להשקיע בחודש. 7. בשלב הבא עליכם להגדיר הצעת מחיר בהתאם לקליקים, חשיפות או המרות. 8. בשלב לאחר מכן עליכם לבחור את כמות קבוצות המודעות הנחוצה לכם בהתאם לצורך 9. שלב נוסף הוא ליצור את המודעות עצמן. ניסוח המודעה כולל: ניסוח כותרת ראשית, דף הנחיתה או האתר אשר המודעה תוביל אליו, תוכן המודעה ועוד. בסופו של דבר, חשוב לזכור שעל אף שמדובר בתהליך לכאורה פשוט, הרי שעל מנת שהוא יהיה אפקטיבי ויענה על מטרותיו, חשוב להיוועץ באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפרסום בגוגל.

פרסום בגוגל אדס, מהווה כיום את אחד מסוגי הפרסום הדיגיטליים היעילים ביותר. מדובר על פרסום ממומן, אשר רלוונטי מאוד עבור כל עסק, חברה, ארגון או איש מקצוע פרטי לצורך קבלת חשיפה משמעותית, יצירת לידים, הגדלת מכירות ועוד. גוגל אדס מהווה מערכת משוכללת מאוד לצורך קידום ממומן בגוגל וכיום ניתן ליצור באופן פשוט יחסית קמפיין ממומן.

מדוע כדאי לפרסם דווקא בגוגל אדס

כל מפרסם, מעוניין שבאמצעות הפרסום בדרך שבה הוא בוחר, קהל היעד שלו ייחשף למסרים השיווקיים שלו בצורה משמעותית, על מנת שיקבל החלטה אודות רכישה או פניה לעסק, לחברה, לארגון ועוד. ככל שעסק, מוצר או שירות יחשפו בצורה משמעותית ורחבה יותר לקהל היעד שלהם, כך הסיכוי שיבחרו דווקא בהם על פני מתחרים, יהיה גבוה יותר. ידוע כיום שעל מנת לקבל חשיפה רחבה ומשמעותית באינטרנט ולהגיע לקהל לקוחות שלא בהכרח ניתן להגיע אליו בכל דרך פרסום, כדאי לבחור בפרסום באמצעות גוגל אדס. המערכת של גוגל אדס מציעה אפשרויות פרסום בדרכים רבות, כאשר היתרונות הבולטים של המערכת הם:

  1. התשלום בשיטת פרסום זו בוא על פי קליק- כלומר, תדרשו לשלם רק כאשר גולש הקליק על המודעה ולא בכל פעם שהיא נחשפת לגולשים
  2. מערכת גוגל אדס מאפשרת חשיפה של מודעות ליותר מ2 מיליארד משתמשים כל חודש
  3. פרסום בגוגל אדס הוא בעל השלכות חיוביות עבור כל מפרסם. לאחר הפרסום המפרסם מקבל לידים חדשים, פניות חדשות לעסק, טלפונים מלקוחות פוטנציאלים ועוד.
  4. נמיתן לטרגט בגוגל אדס בצורה מדויקת מאוד באמצעות בחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות כגון: מין, גיל, מגזר, מיקום גאוגרפי ועוד

תהליך יצירת קמפיין בגוגל אדס

המידע הבא אמנם איננו מקיף וכולל, אך הוא מכיל בו את השלבים הבסיסיים ביצירת קמפיין בגוגל אדס:

  1. בשלב הראשון יש להרשם למערכת גוגל אדס ולהזין בה אמצעי תשלום
  2. בשלב השני יש לגשת לסימון המאפשר יצירת קמפיין חדש- מדובר על סימון פלוס.
  3. בשלב הבא יש לבחור את היעד או היעדים של הקמפיין- האם המטרה שלו היא ליצור מיתוג עסקי, האם המטרה שלו היא לידים ועוד
  4. בשלב הבא יש לבחור את סוג הקמפיין המבוקש לכם מבין אפשרויות שונות המוצעות לכם
  5. לאחר מכן עליכם לבחור את המיקום הגאוגרפי של הקמפיין, את השפות שבהן יוצג הקמפיין וכן, קהלים הרלוונטיים לקמפיין
  6. בשלב הבא עליכם להגדיר תקציב לקמפיין. כיצד תגדירו? חשבו על הסכום המקסימלי שאתם מעוניינים להשקיע ביום בקמפיין שלכם וחשבו כמה תדרשו להשקיע בחודש.
  7. בשלב הבא עליכם להגדיר הצעת מחיר בהתאם לקליקים, חשיפות או המרות.
  8. בשלב לאחר מכן עליכם לבחור את כמות קבוצות המודעות הנחוצה לכם בהתאם לצורך
  9. שלב נוסף הוא ליצור את המודעות עצמן. ניסוח המודעה כולל: ניסוח כותרת ראשית, דף הנחיתה או האתר אשר המודעה תוביל אליו, תוכן המודעה ועוד.

בסופו של דבר, חשוב לזכור שעל אף שמדובר בתהליך לכאורה פשוט, הרי שעל מנת שהוא יהיה אפקטיבי ויענה על מטרותיו, חשוב להיוועץ באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפרסום בגוגל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here