מדריך לבחירת טיול מאורגן לחו

לפני היציאה לטיול לחו"ל תידרשו לקבל לא מעט החלטות המתייחסות ליעד הטיול, היקפו, התקציב הנתון וכמובן גם לגבי אופיו: האם מדובר בטיול עצמאי או שתעדיפו להצטרך לטיול מאורגן. טיול עצמאי לחו"ל כרוך בלא מעט ארגונים בירוקראטיים לפני היציאה, כולל הזמנת טיסות, בתי מלון, תכנון מסלול, אחריות על אישורים מסוגים שונים ועוד. כמו כן, האחריות על התנהלות של הטיול בהתאם למסלול המתוכנן הינה בידיכם, כולל הצורך לקבל החלטות בזמן אמת, להתמודד עם מצבים פחות מוכרים בארץ שהשפה המדוברת של המקומיים אינה שפת האם שלכם. טיול מאורגן לחו"ל מאפשר לכם לצאת לטיול עם מינימום ארגונים לפני ועם מינימום אחריות במהלך השהות בחו"ל. ובכל זאת חשוב לקחת בחשבון מספר דגשים כשתגיעו למעמד בחירת הטיול המאורגן המתאים ביותר כדי שאכן יהיה מוצלח ומהנה. להלן המדריך ב-60 לבחירת טיול מאורגן לחו"ל:

עצות לבחירת חברת הטיולים

לצד חברות התיירות הגדולות והמוכרות פועלות כיום לא מעט חברת תיירות קטנות המתמחות בהוצאת טיולים מאורגנים. ללא קשר לגודל החברה, כדאי להתמקד בחברות שקיבלתם עליהן המלצות ממטיילים שלקחו חלק באחד מטיוליהם ויכולים להעיד על השירות המקצועי שסיפקו, רמת הטיול וההתנהלות של מדריך הטיול המלווה. בכללי, כדאי להעדיף חברת תיירות המתמחה בטיולים מאורגנים מאחר וזו מומחיותה. חשוב לבצע סקר שוק ולבחור את חברת הטיולים לאחר שבחנתם את הטיולים המוצעים על ידי מספר חברות אופציונאליות מבחינתכם שמוציאות טיולים ליעד המבוקש בתאריכים המבוקשים. תוכלו להתרשם מהיחס שתקבלו מכל חברה ולבקש ליצור קשר עם מטיילים שכבר השתתפו בטיול המתוכנן מבחינתכם. ברשת האינטרנט בפורומים של טיולים תוכלו לקבל משובים נוספים על הטיולים מבית אותן חברות ולסנן בהתאם כך שתישארנה החברות בעלות המוניטין וכאלו שמציעות טיולים העונים על הדרישות במגבלות התקציב הקיימות.

בחירת מסלול הטיול העונה על הדרישות

מבחר הטיולים המאורגנים הינו רחב, כאשר תוכלו לבחור מבין הטיולים העונתיים בהתאם לחורף או לקיץ- החל מטיול מאורגן לארה"ב מחוף לחוף בקיץ ועד טיול מאורגן לסרי לנקה בעונת החורף- אביב. במרבית המקרים מסלולי הטיולים דומים מחברת טיולים אחת לעומת אחרת אבל חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולבחון באילו מלונות מדובר, מה מיקומם והאם הם מרכזיים. כמו כן, האם עלות הטיול כוללת ימים מלאים או שמתוכננים ימים פנויים בהם תידרשו למצוא עיסוקים בעצמכם על חשבונכם. כמובן שכדאי להעדיף טיולים בהם הכל כבר כלול כך שתדעו מה העלות האמיתית של הטיול והאם הוא אכן עומד במגבלות התקציב שלכם. בנוסף, בחרו מסלול טיול ייעודי לכם. תוכלו להחליט להצטרף לטיול מאורגן למשפחות הכולל גם ילדים בקבוצה, טיול לשומרי מסורת המאפשר לשמור על אורח חיים דתי גם בחו"ל, טיול לצעירים עם בילויים ואטרקציות מלאות אדרנלין, טיול לבני גיל הזהב המותאם ברמת הקושי וכולל ליווי רפואי צמוד וכיוצא הזה. באמצעות בחירה של טיול ייעודי רלוונטי תוכלו ליהנות מקבוצה הומוגנית מבחינת הגילאים ותחומי העניין ותכנים וממסלול טיול בהתאם לצרכים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here