כך תבחרו את החופשה הבאה שלכם!
מקור: PIXABAY

אנו הישראלים אולי חיים במדינה שבה קשה להתעלם מהמינוס בבנק, מהמצב הביטחוני שדואג שלא יהיה משעמם ומהמצב הפוליטי שמצליח בכל פעם מחדש להוציא מאיפוס, אך עדיין אנו יודעים לשמור על שמחת חיים, להיות אופטימיים ולהישען על דברים שגורמים לנו לחייך, ועל כן ממש כשם שרובינו חושבים מה נאכל בארוחת שבת, כך רובינו חושבים מהו היעד הבא שאליו נטוס, גם אם אין באופק אירוע מיוחד. גם אתם מבקשים לפנטז אודות היעד הבא? אנו מבקשים לסייע לכם, כי אם ניתן לשלב בין טיול לחיסכון, בין נופים לתרבות ובין אקסטרים לחופשת בטן גב – אתם מוזמנים להרוויח מכך:

היעזרו בחוכמת ההמונים

מצד אחד אנחנו הישראלים אוהבים להיות מיוחדים, אוהבים להחליט לבדנו, לגלות את העולם ולהעמיד אנשים על טעותם, אך מצד שני אנו לא טיפשים, ועל כן למדנו שיש הצדקה לבחירות של הישראלים שנופשים בחו"ל, ועל כן אם אתם עומדים לטוס, אל תנסו להמציא את הגלגל, אלא היעזרו בחוכמת ההמונים – פשוט התנהגו כמו ישראלים רבים – בחרו ביעד מרכזי כמו תאילנד. ביחרו ביעד שממנו ניתן לצאת למגוון יעדים קרובים ושווים, ביחרו ביעד שיודע להציע הכול מהכול, ביחרו ביעד שיודע להציע חוויה תרבותית וקולינרית – ביחרו ביעד שרבים חוזרים אליו בכול פעם מחדש.

אל תתנו לתקציב להעיב

אין זה סוד שלא תמיד קל להכניס את היד לכיס ועל כן החוכמה היא למצוא יעד שעומד בתקציב, כך שמצד אחד לא תתבאסו כאשר תעבירו את כרטיס האשראי ומצד שני לא יימנע מכם להגשים את הטיול שחיכיתם לו זמן רב. כיצד עושים זאת? מבינים כמה יכולים להוציא ובמקביל בוחנים אלו יעדים עומדים בתקציב, כאשר תמיד רצוי לקחת בחשבון טיסות לואו קוסט, וזאת כי שלל יעדים כוללים כרטיס טיסה יקר לצד שהות זולה.

הפרטנר שעושה את ההבדל

ניתן להגיע למקום היפה ביותר בעולם, אך אם נמצאים עם הפרטנר הלא מתאים, החוויה עשויה להתפספס, עובדה שמובילה למסקנה נוספת – יש לבחור יעד בהתאם לשיקולים של סך האנשים שיוצאים לטיול. כך למשל אם עומדים לצאת לנופש ביחד עם הילדים, חשוב לוודא שיהיה להם מה לעשות, אם יוצאי עם בן/ת הזוג, חשוב שהיעד יעניין את שני הצדדים, אם יוצאים לטיול על בעל מוגבלות, חשוב שהיעד יציע חוויות מונגשות וכדומה.

ארבעה שיקולים שמצריכים התייחסות

בהנחה ואתם מתחילים להיסגר על יעד, רצוי לעצור ולהציף 4 שאלות, כאלו שיסייעו להבין האם אכן מדובר בבחירה מבטיחה, ולו כי יש מגוון יעדים למשפחות. מה אם כן רצוי לבחון? האם העונה הרצויה אידאלית עבור טיול באזור, האם המקום מציע אלמנטים שחשובים לכם (למשל מוזאונים או שלג), האם מרחק הטיסה מצדיק את כמות הימים והאם זמני הטיסה אינם פוגעים בסך החוויה. שנסכם? אפשרו לעצמכם לבחור יעד לא מוכר (אך כן מומלץ), צאו עם גישה חיובית והיו פתוחים להפתעות מהנות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here