המדריך לבחירת המתנה המושלמת
קרדיט pixabay

בכל אירוע, מתחיל מחדש החיפוש האינטנסיבי אחר המתנה המקורית ביותר. יש אנשים שמחפשים להעניק מתנה מיוחדת עם נגיעה אישית ויש כאלו שמחפשים מתנה יפה ושימושית. תמיד מתעוררות השאלות- איך ניתן לבחור מתנה שתהיה גם שימושית וגם מרגשת? איך בוחרים מתנה טובה? איזו מתנה מתאימה לאדם היקר לליבנו? איפה ניתן למצוא רעיונות למתנות מקוריות ויצירתיות? איזו מתנה תשמח את האדם הקרוב אליי? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לענות על כל השאלות ומאמינים שבסיום קריאת הכתבה כבר יהיה לכם רעיון למתנה מקורית שלא תישכח לעולם.

נמען המתנה

חשבו טוב על האדם שאתם רוצים להעניק לו את המתנה. מה הוא אוהב לעשות? האם יש לו תחביבים? מהם תחומי העניין שלו? במה הוא עובד? אילו תכונות אופי בולטות אצלו? מה הוא עושה בחיי היומיום שלו? האם חסר לו משהו? אם אין לכם תשובות חד משמעיות, תמיד תוכלו להתייעץ עם חברים קרובים שלו או עם משפחתו שמכירים אותו היטב. חשבו האם המתנה היא מתנת אהבה? כלומר, מיועדת לבן/ בת הזוג? או שמא מדובר במתנה להורים? האם המתנה היא לרגל ציון אירוע מסוים כגון: בר/בת מצווה ,יום הולדת, מתנה לפנסיה, מתנה למורה/גננת וכו' או סתם מתחשק לכם להעניק משהו קטן? ושאלה אחרונה שהיא שאלת השאלות- איזו מתנה הייתם שמחים לתת וגם לקבל?.

תקציב המתנה

יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא מתנה אם תציבו לעצמכם תקציב מסוים. לא חייבים "לפשוט את הרגל" או "לקרוע את הכיס" כאשר רוצים להעניק מתנה מקורית עם נגיעה אישית. קיים מגוון רחב של מתנות שניתן לעשות, להכין או לקנות- מתנות שימושיות, מתנות יצירתיות, מתנות DIY, מתנות מצחיקות, מתנות מקוריות, מתנות מיוחדות, מתנות משחק, מתנות חוויתיות ועוד… אנחנו בטוחים שחלק מהמושגים שציינו לעיל לא מוכרים לכם, אבל באתר Giftt.Net תמצאו את כל התשובות! מדובר באתר שמרכז בתוכו מגוון עצום של רעיונות למתנות מקוריות לכל אירוע.

מתנות מקוריות בעיצוב אישי

כפי שכבר ציינו, ניתן להעניק מתנה מקורית גם ללא הוצאה כספית גבוהה. קודם כל, אנו ממליצים בחום להיכנס לאתר Giftt.Net על מנת לקבל השראה ורעיונות למתנות יצירתיות. בנוסף, על חרוזי גיהוץ כבר שמעתם? מדובר בחרוזים קטנטנים שניתן לעצב אותם על גבי משטח (ולא רק) ובאמצעות חימום שלהם, הם נדבקים ונוצרת תוצאה מרהיבה. עם החרוזים הללו ניתן להכין מגוון רחב של מתנות מקוריות, כגון: מסגרת מושלמת לתמונה, מגנטים בעיצוב אישי, קערה צבעונית, תחתיות לכוסות מעוצבות, עציץ דקורטיבי, קופסה מרשימה, קופות חיסכון ועוד… יש המון דוגמאות לחרוזי גיהוץ שתוכלו לשלב כחלק ממתנה- אתם רק צריכים לבחור את המתנה הבאה שתכינו באמצעותם.

מתנת חוויה

חוויות וזכרונות משותפים הם מסוג הדברים שליבנו ינצור לעד, בעוד שמתנות חומריות הן זמניות בלבד. כמובן שאין להמעיט בערכן של מתנות מקוריות חומריות אבל יחד עם זאת הכי כיף לקבל חווייה כמתנה. בהתאם לתקציב שקבעתם, החליטו על יום כיף משותף שיכול לכלול מסלול הליכה חינמי שבמהלכו תשבו לפיקניק רומנטי או עיסוי זוגי מפנק בצימר פסטורלי בצפון. ישנן המון אפשרויות לימי כיף בתקציבים שונים ולכן זה נתון לשיקולכם.

עטיפת המתנה

אם החלטתם ללכת על מתנה חומרית, תדעו לשים דגש על עטיפת המתנה. יש הרבה אנשים שנוטים לזלזל בחשיבותה של נראות המתנה וחבל. חשוב ליצור התאמה בין הצבעים של המתנה כדי שתיווצר הרמוניה ושהשילוב בין הצבעים יהיה מושלם. למשל, במתנה ליום האהבה נתמקד בצבעי אדום, ורוד ולבן ונעטוף את הכל בצלופן. בנוסף, ניתן לחפש בגוגל את גלגל הצבעים ולהיעזר בו במטרה להבין אילו צבעים משלימים אחד את השני ואילו מנוגדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here