למה אנחנו צריכים קוסמטיקה טבעית? תכירו את מיכל סבון טבעי!
קרדיט PIXABAY

לכל אחד חשוב להראות ולהרגיש טוב עם עצמו, ועל כן אין זה מפליא שתעשיית הקוסמטיקה עושה קופה יפה על חשבון כולנו, כאשר היא כל הזמן משקיעה מאמצים בפיתוח המוצר שיאפשר לפתור "כאן ועכשיו" בעיה מסוימת, קרי קמט, ריח או יובש, וזאת כי אנו חיים בעידן שבו התרגלנו לקבל פתרונות ממוקדים ויעילים. עד כאן הכול טוב, אך אם רק נעצור לבחון מהו המחיר שמשלמים, נמצא שלא כל מוצר שמוכיח את עצמו אכן בריא, וזאת כי שלל מרכיבי קוסמטיקה אומנם מאושרים ע"י משרד הבריאות, אך בפועל הם אינם בריאים ואף יותר מכך – מזיקים, ועל כן טוב לדעת שלצד העובדה שאנו חיים בעידן של כאן ועכשיו, אנו גם חיים בעידן חושב ששם את ערך הבריאות בחזית הבמה.

אשליה ושמה איכות                                  

מבקשים דוגמה? אם רק תבחנו את מדפי הקוסמטיקה, תמצאו שלא מעט דאודורנטים מאושרים ע"י משרד הבריאות ובו זמנית מכילים אלומיניום – רכיב שנמצא כיעיל כנגד זיעה ובאותה נשימה כבעייתי ומסוכן לבריאות, ולו כיוון שהוא עשוי להוביל לסרטן השד, לבעיות כליות, למחלת אלצהיימר, להתקף אפילפסיה וכדומה. מכאן שאם רק צוללים לתחום, אט אט מבינים עד כמה אנו חשופים לסכנות שאורבות לנו בשלל מוצרי קוסמטיקה יומיומיים, ועל כן אתם מוזמנים להכיר את חברת "מיכל סבון טבעי" שמתמחה במוצרי קוסמטיקה בריאים, כך שניתן להמשיך לשמור על ניקיון וטיפוח הגוף ובו זמנית להיות רגועים ומרוצים. מבקשים ללמוד עוד אודות התחום? טיפים, מוצרים איכותיים ועוד הרבה מידע באתר של מיכל סבון טבעי מחכה לכם, כי שקיפות ועמידה על המשמר תמיד חשובים.

איכותי ירוק וטבעי

לשמחתנו כיום אנשים למדו לעצור ולשאול שאלות, למדו לעצור ולקרוא תוויות, למדו לעצור ולערוך מחקר עצמאי אודות המרכיבים, למדו לעצור ולהבין שלא כל חותמת סמכותית מהווה הבטחה מרגיעה. אי לכך קיים ביקוש גדול לפיתוח של חומרי גלם בריאים, ולא רק בקרב חובבי תרופות סבתא ופתרונות טבעיים, ופה "מיכל סבון טבעי" רוקחת קסמים: בודקת מה קיים, כיצד ניתן לייעל, אלו תכונות מסייעות מסתתרות בטבע ובאופן כללי היא כל הזמן חוקרת כיצד ניתן לקחת את החומר הטבעי ולהגיש אותו ללקוח באופן הבריא, הנעים והאפקטיבי ביותר, ופה נמצא שורה של מוצרי איכות: מוצרים שעשויים מחמאת שיאה, מבוץ ים המלח, מקלנדולה, משמנים אתרים, מחמאת קוקוס ועוד.

מושיטים לטבע יד בחזרה

אנו מתקלחים מדי יום, מורחים קרמים לא מעט, משתמשים באופן תדיר בדאודורנט, שוטפים את הידיים כמה פעמים ביום, מטפחים את הפנים בשלל מוצרים וכדומה, כך שהגיע הזמן שנעצור לבחון עם אלו חומרים הגוף שלנו בא במגע, כי אם רוצים להמשיך לטפח את הגוף גם בעוד עשרים שנה, אנו צרכים עוד היום לעצור ולוודא שאיננו תוקפים את הגוף מבלי שנשים לב. אז עם כל הכבוד לקדמה וליכולת ליצור חומרים פעילים שמצד אחד פונים נגד הטבע ומצד שני על פני השטח מראים תוצאות, חשוב ביותר להפעיל שיקול דעת – לנתב את הקידמה למקום אפקטיבי, בריא ומבטיח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here