קרדיט Pixabay.com

אתם צריכים לשכור עורך דין נזקי גוף בכל פעם שאתם נפגעים בתאונה או נגרמת לכם עוולה ונזק גוף. עורך דין נזקי גוף מסייע לכם לקבל פיצויים עבור הפציעות שלכם. עורך דין גם מגן על האינטרסים שלכם מפני חברות ביטוח אגרסיביות ותאגידים גדולים שרוצים להימנע מתשלום פיצוי הוגן על הפציעות והנזקים שנגרמו לכם. אם אינכם בטוחים אם עליכם לשכור עורך דין לנזקי גוף, מאמר זה נותן לכם מידע שיעזור לכם להחליט.

האם כדאי להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף לפני הגשת תביעה?

חלק ממקרי נזקי גוף אינם דורשים סיוע של עורך דין. עם זאת, זה יכול להיות מועיל שאדם בעל ידע משפטי וניסיון בטיפול בתביעות פציעה יבדוק את המקרה שלכם. עורך דין מסביר את זכויותיכם המשפטיות ואומר לכם אם תוכלו להפיק תועלת משכירת עורך דין לתביעת נזקי גוף. אין שני מקרים של נזקי גוף דומים. עם זאת, מצבים מסוימים מצביעים על כך שייתכן שתצטרכו לשכור עורך דין. להלן מספר מצבים המצביעים על כך שאתם צריכים לדבר עם עורך דין נזקי גוף במהירות האפשרית:

1. האם האחריות לתאונה שנויה במחלוקת?

על נפגעי תאונה להוכיח שרשלנותו, הטעויות או העוולות של הצד השני גרמו לפציעות של הנפגע. לדוגמה, אם אינכם יכולים להוכיח שהנהג השני גרם לתאונת הדרכים שלך או לתאונת הולכי הרגל, לא תוכלו לקבל עבור נזקי גוף פיצויים. אם הצד השני חולק על אחריות, פנו מיד לעורך דין נזקי גוף.

2. האם מאשימים אתכם בכך שתרמתם לגורם הפציעה שלכם?

חברת הביטוח של הצד השני עשויה לקבל אחריות, אך היא יכולה לטעון שתרמתם לגורם התאונה שלכם. חברות הביטוח משתמשות לעתים קרובות בטענות רשלנות תורמת כדי להוריד את הסכום שעליהן לשלם כדי לפתור תביעה. עורך דין מבין כיצד להילחם בטענות המופרכות הללו.

3. האם מעורבים ריבוי צדדים?

כאשר מספר צדדים מעורבים בתיק נזקי גוף, אתם יכולים להפיק תועלת משכירת עורך דין נזקי גוף. תביעות רשלנות רפואית, תאונות בנייה, תאונות מרובות כלי רכב ותביעות אחריות למוצר הן דוגמאות למקרים שבהם מעורבים בדרך כלל מספר צדדים. לעורכי הדין יש את הניסיון הדרוש לטיפול בסוגיות הנוספות שעלו בתיקים בהם מעורבים מספר נאשמים. מעורבות של מספר צדדים עשויה להביא לכם סכום כסף גדול יותר, עם זאת, זה יכול להיות גם קרב ממושך יותר, מסובך יותר ומאתגר יותר.

4. האם התביעה קשורה לרשות ממשלתית?

לתבוע את המוסדות הממשלתיים בגין תביעת נזקי גוף הרבה יותר מורכב מתביעת הפגיעה הממוצעת. מוסדות אלו מוגנים מאחריות במקרים רבים. עם זאת, ישנם יוצאי דופן. אם נפצעתם ברכבת או תאונת אוטובוס התקשרו מיד לעורך דין. הזמן להגשת תביעה נגד הרשויות קצר מהמועד האחרון להגשת תביעות אחרות. בכל פעם שתביעת פגיעה מערבת גורם ממשלתי, עדיף שיהיה עורך דין מנוסה שיטפל בתביעה.

אם אתם זקוקים לייצוג מקצועי של עורך דין נזקי גוף בעל ניסיון רב בתחום, קובי שפירא ישמח לעמוד לשירותכם, לייצג אתכם בתיק שלכם, גם אם הוא מורכב ביותר, וכמובן יעשה הכל כדי להביא לתוצאה הרצויה בה אתם תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here