קרדיט Pixabay.com

מכירים את רשימת השאלות האלה שנכנסות תחת הכותרת "שאלת מיליון הדולר"? למשל – איך עושים את המיליון הראשון? איך להיות הורים טובים יותר? ובצמרת מככבת השאלה איך לרדת במשקל? והמהדרין יוסיפו – איך לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן?

אז הכל כבר נאמר על דיאטות ושיטות הרזיה מכל סוג, אבל בשנים האחרונות בכל זאת השתנה משהו. גישה חדשה לטיפול במשקל עודף והשמנת יתר משנה את כללי המשחק, ומגדירה מחדש את גישת הנון דיאט כדרך היעילה ביותר לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן – באמצעות טיפול תרופתי. תרופות לירידה במשקל הן פריצת הדרך של המאה ה-21, השיטה שחיכו לה כ"כ הרבה שנים ונותנת מענה הולם לשאלה – איך לרדת במשקל.

איך לרדת במשקל בעזרת תרופות להרזיה?

ראשית נאמר שטיפול תרופתי בהשמנה הוא לא קסם. מדובר בגישת טיפול שנחקרה מדעית שנים רבות ולמעשה מבוססת על תרופות לחולי סוכרת, אשר התברר כי מציגות נתונים יפים מאד בהפחתת משקל בקרב החולים. מכאן התפתחו תרופות להרזיה אשר מבוססות על מנגנונים של השראת שובע, דיכוי רעב וחלקן גם על הפחתה בספיגת השומן.  אז איך לרדת במשקל בעזרת התרופות הללו? תהליך ירידה במשקל בסיוע טיפול תרופתי מתבצע במסגרת תכנית מקיפה אשר כוללת פיקוח רפואי, ליווי תזונתי ושינוי אורחות החיים, כל זאת בסיוע תרופות להרזיה הניתנות בשילובים שונים וייחודיים כדי להפחית במשקל ולשמור עליו לאורך זמן. כך בטיפול מקיף ומבוקר שנעזר בתרופות החדשניות, ניתן לרדת במשקל מהר, אבל בצורה מבוקרת אשר משפרת את כל מדדי הבריאות ואיכות החיים של המטופלים.

איך לרדת במשקל כבר ממחר?

כן, אנחנו יודעים שאתם קצת סקפטיים אחרי שניסיתם את כל הגישות ומצאתם את עצמכם בלופ אינסופי של ירידה במשקל ועלייה בחזרה. וכל כישלון כזה רק מגביר את תחושת התסכול ואולי אפילו מעודד אכילה רגשית, שהיא בעיה בפני עצמה. ועם השנים מצטברים עוד ועוד עודפים, ואולי אלה 5 קילו עקשניים שהתיישבו ואתם כבר רוצים להיפטר מהם, ואולי עשרות קילוגרמים שמובילים למחשבה על ניתוח בריאטרי בתור נשק יום הדין. אז חשוב לדעת שטיפול תרופתי בהשמנה יכול לעתים להחליף ניתוחים לקיצור קיבה, ולמי שכבר עבר ניתוח כזה – זריקות להרזיה מסייעות להימנע מעליה מחודשת במשקל ושומרות על המשקל החדש והבריא. אז איך לרדת במשקל כבר ממחר? פשוט מאוד – פנו למרכז לטיפול בהשמנה ד"ר רז המנוסה מאד בהתאמת תוכנית טיפול אישית לכל אחת ואחד, המבוססת על אבחון מתקדם ותשאול מקיף, ולוקחת בחשבון פרמטרים של מצב גופני, אישי ורגשי, לטובת תהליך הרזיה מהיר, בטיחותי ויעיל.

האם טיפול תרופתי בהרזיה מתאים לי?

אם אתם שואלים את עצמם איך לרדת במשקל בעזרת תרופות והאם זה מתאים לכם באופן אישי – כדאי לדעת כי תהליך האבחון במרכז הרפואי ד"ר רז מתבצע בצורה מוקפדת ושקופה, אשר מתאימה לכל אחד את הטיפול המתאים לו, לרבות בני נוער החל מגיל 12, אשר עבורם פותחו תרופות ייעודיות המסייעות להם לרזות. תהליך הטיפול מפוקח ע"י רופא המתמחה בטיפול בהשמנה ומיומן בביצוע שילובי תרופות ייחודיים, ומלווה עי צוות דיאטנים קליניים אשר אחראים על שינוי תזונת ושינוי הרגלי אכילה. המרכז פעיל בזמינות 24/7 לטובת שאלות וניטור תופעות לוואי, באופן המאפשר להשלים את תהליך הטיפול ולהגיע בבטחה ליעד של משקל מאוזן ובריא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here