קרדיט - Pixabay

לפעמים, רגע אחד בחיים משנה לגמרי את התמונה ומשפיע על החיים שלנו למשך שנים ארוכות. גם אם אתם נהגים מאוד זהירים, אתם יכולים לעשות טעויות קריטיות שמובילות אתכם להתמודד עם החוק בצורה הכי רשמית והכי קשוחה שיש. ולכן ‏הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כאשר אתם מתמודדים עם ‏תאונות דרכים מורכבות, הוא לעצור לרגע אחד ולפנות לעזרתו של עורך דין חגי רושקנסקי ‏על מנת לקחת החלטות נכונות יותר ולהבין איך לתכנן את הצעדים שלכם לאורך הדרך, בשביל לשמור על האינטרסים שלכם.

‏החלטות לא נכונות, מביאות לתוצאות דרמטיות

‏אם אתם לא יודעים איך להתמודד ברגע שבו אתם עושים תאונת דרכים מסוכנת, אתם עלולים לקחת החלטה שתפגע ביכולות שלכם להתמודד עם האישומים ‏בצורה הנכונה ואפילו תביא אתכם למצב שבו אתם מקבלים פסילת רשיון נהיגה ‏בלי שום היסוס. ולכן האינטרס שלכם הוא לנשום עמוק ולקבל ייעוץ משפטי, כמה שיותר מוקדם, בשביל להבין איך להגיב לסיטואציה.

‏מעשים מסוכנים, יכולים לפגוע באנשים אחרים

‏גם אם לא התכוונתם, עבירה של מעבר באור אדום עלולה להיות עבירה מאוד מסוכנת, עם השלכות על החיים שלכם ועל החיים של אנשים אחרים בסביבה. זאת אומרת, שיש הגיון באופן שבו מתייחסים לחומרת הדברים בהתאם למקרה, וצריך לדעת איך להתמודד עם כל סוג של אישום ‏על מנת למזער את הסיכוי לעשות טעויות גם במהלך החקירה שעושה המשטרה.

שמרו על הזכויות שלכם כבר מהרגע הראשון

‏בשלב הזה, כבר ברור לכם שאתם לא יכולים לוותר על מצוי מלא של כל הזכויות שלכם. אתם רוצים וצריכים לדאוג להבין מהי מהות עבירת התנועה שאיתה אתם מתמודדים, עוד לפני שאתם לוקחים כל סוג של החלטה. ולשם כך צריך להציג את התמונה המלאה לפני עורך דין שמלווה את התיק שלכם, בשביל לשמוע מה הוא היה מציע לכם לעשות. אז אל תפחדו לשאול שאלות, להתייעץ, ולנסות לחפש את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם בשלב הזה.

‏ליווי מקצועי של אנשי הצוות של משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי ‏יכול לאפשר לכם לקבל את כל המידע שאתם צריכים לקבל על תהליך העבודה הדרוש כדי להתמודד עם התיק שלכם. ובמקביל, לספק לכם את הדיסקרטיות על מנת לבנות קו הגנה ברמה המקצועית הנכונה והגבוה ביותר. לפרטים נוספים ליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here