בעבר, היה מקובל להוסיף מלחים מסוג סולפטים למגוון סוגי שמפו על מנת ליצור את תחושת ההקצפה המקובלת במוצר זה. עם השנים, בעקבות מגוון שינויים דוגמת העלייה בכמות החלקות השיער, עלייה בשימוש בצבעים שונים לשיער והחשיפה לשמש חזקה לאורך חודשי הקיץ- הובילו לצורך בשינוי וליצירת שמפו ללא חומרים אלו. בימינו, חברות רבות מציעות שמפו ללא מלחים מומלץ לשימוש בידי מומחים לשיער. מדובר במוצר יומיומי שקריטי לשגרת הטיפוח של כל אחד ואחת מאיתנו, אפילו אלו שאין להם שגרת טיפוח אלא רק מקפידים על חפיפה. חברת בניטה היא חברה המתמחה בשיווק ואספקת מוצרי שיער למספרות ויחידים. כלל המוצרים שאנו משווקים נבדקו בקפידה ואושרו בידי משרד הבריאות. אנו עובדים עם מרבית המותגים המובילים בתחום טיפוח השיער, כך שאתנו תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם נותנים לשיערכם את הטיפול הטוב ביותר.

למה צריך שמפו ללא מלחים מומלץ?

התגלה כי סולפטים, סוג המלחים הנמצא בשמפו, עשוי בטווח הארוך ליצור נזקים לשיער. בין הנזקים שנמצאו התגלה כי שימוש בחומר זה מצמצם ומייבש את השמנים הטבעיים הקיימים בשיער. צמצום בשמנים אלו מוביל את השיער למצב בו הוא שביר, מתפצל בקלות וחלש. אם עשיתן החלקת שיער, צביעה או חמצון- שמפו ללא מלחים מומלץ במיוחד עבורכם! חשוב לבחור בשמפו שיתרום לשמירה על חוזק השיער ועל הקרקפת. מרבית המותגים המובילים בתחום מוצרי השיער מציעים מגוון סוגים של שמפו שיכול להתאים. ישנם אף מותגים המציעים מוצרים שיכולים לתרום לשיקום השיער, ולא רק לצמצום הנזקים.

קדימה לרכישה

אם כבר הבנתם שכדאי להשתמש במוצרים נטולי סולפטים, אנחנו לגמרי איתכם! מעבר לכך, אנו משווקים מגוון מוצרים ייחודיים לטיפוח השיערה, חיזוק, הזנה ושמירה על לחות טבעית ומראה מלא ברק. בניטה המתמחה בשיווק ואספקת מוצרים למספרות ויחידים היא הבית שלכם לטיפוח מיטיב! הגיע הזמן לתת לראשכם את הטוב ביותר, אל תתפשרו על פחות מכך. ריכזנו עבורכם את כל המוצרים באתר אחד, כך שהרגלי הטיפוח הפכו להיות קלים ונגישים יותר מאי פעם. השקיעו בעצמם והזמינו עוד היום מוצרים שיתרמו רבות לחיזוק שיערכם ויצירת מראה בריא, חיוני ומרשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here