credit pat-tech.co.il

האוויר שסביבנו מורכב מאין ספור חלקיקים זעירים. חלק הוא גזים שונים, כמו חמצן, חנקן ועוד, וחלק הוא וירוסים, חיידקים, אבק ומזהמים נוספים. למרבה ההפתעה אפשר להשתמש באוויר לעוד שימושים בנוסף לנשימה. גם בתעשייה יש מה לעשות בו, בייחוד כשהוא דחוס- כלומר, כשהחלקיקים ממנו הוא מורכב- דחוסים בלחץ גבוה, מה שמצמצם את הנפח שלהם.

אוויר דחוס, המוחזק בלחץ גבוה, משמש בכלי עבודה כמו פטישי אוויר ומקדחות, ריסוס צבע, הנעת רכבים בעלי מנוע דיזל, ברפואה ועוד.  לצורך כך משתמשים במערכות מיוחדות הנקראות "מערכת אוויר דחוס". אז מהי המערכת הזו? איך היא פועלת ואיך לבחור מערכת המותאמת לצרכים שלכם?

מהי מערכת אוויר דחוס

מערכת אוויר דחוס היא מנוע רב עוצמה, המספק כוח למערכת דחיסת אוויר, הפועלת על ידי דחיסה של אוויר למיכל אגירה. כשמופעל כלי או ציוד המחובר למיכל האגירה, האוויר הדחוס משתחרר בהדרגה דרך הצנרת, מניע את הכלי ומאפשר לו לעבוד. כשמיכל האגירה מלא, המדחס מפסיק את עבודתו עד לרגע בו משתמשים בכלים המחוברים אליו, ומשחררים אוויר דחוס. אז חוזרת המערכת לפעול עד למילוי חוזר של המיכל.

בתעשיות גדולות, מיכל האגירה גדול מאוד, ומאפשר עבודה רצופה לאורך כל יום העבודה.

מערכת כזו חוסכת עלויות גבוהות של חשמל וגז בהנעת כלי עבודה, בתיקון כלי רכב ובמפעלי ייצור. ככלות הכל, אוויר זה לא משהו שנגמר מתישהו.

איך תבחרו מערכת אוויר דחוס מתאימה לצרכי העסק שלכם

כדי לבחור מערכת אוויר דחוס המדוייקת לצרכים שלכם, יש כמה נתונים ששווה לבדוק לפני הכל:

  • הגדרת הצרכים שלכם- אילו מכשירים הולכים להיות מחוברים למיכל האגירה של מערכת אוויר דחוס זו? כמה מכשירים צפויים לעבוד ביחד ולאורך כמה שעות ביממה? האם נדרש לכם גם פילטר או מייבש? מדחסים לתעשייה הם פתרון מעולה וחסכוני, אבל ראשית אתם צריכים לדעת מה הציפיות ומה אתם צריכים. כך תוכלו להגיע להצעת מחיר מדוייקת ונכונה עבורכם, ולקבל את המדחס שישרת אתכם נאמנה בהתאם לצרכים שלכם.
  • איכות והתאמה- לוודא שהמדחס מיוצר בחברה איכותית בעלת שם בין לאומי, עם טכנולוגיה מתקדמת וחומרי גלם מעולים. בלי זה, חבל להתחיל בכלל, כי אתם הולכים לשים כאן הרבה כסף, וחשוב שהמדחס ישמש אתכם לאורך שנים ארוכות ויפות. נדרשת גם התאמה של המיכשור לצרכים שלכם. מערכת אוויר דחוס בעלת נפח עבודה המתאים לציפיות ולצרכים שלכם, שיעשה את העבודה כמו שצריך, ושלא ישאיר אתכם בלי אוויר, פשוטו כמשמעו.
  • יבואן רשמי, שירות ואחריות- חשוב שתרכשו את המערכת החדשה שלכם, ממתקין רשמי של החברה, כזה שיודע את העבודה ושנותן גב למיכשור. אחד שאם יש תקלה הוא כאן, זמין במיידי, ונותן שירות תיקונים מעולה ומקצועי. כך גם אם חלילה יש תקלה לא צפויה, תקבלו שירות מיידי ואחריות אמיתית.

פי. איי. טי. בע"מ- מערכות אוויר דחוס לכל צורך

אנו בחברת פי. איי. טי. בע"מ, מספקים פתרונות אוויר דחוס לתעשייה ולמוסדות, כבר מעל שני עשורים.

חברתנו מציעה מגוון טכנולוגיות המותאמות לכל לקוח ולקוח. אנו יבואנים בלעדיים, משווקים ומספקים מדחסים וציוד משלים. מספקים שירות תיקונים ושיפוצים לפי צורך, ומציעים מגוון רחב של פתרונות יעילים וחסכוניים לתעשיות השונות.

צרו איתנו קשר עכשיו כדי לקבל מענה לשאלות, והצעת מחיר תפורה לכם בדיוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here