אתם מתחילים לשפץ בלי תוכנית עבודה מוגדרת וההפתעות לא מפסיקות להגיע. אנשי המקצוע מאחרים, הציוד לא מספיק ואתם בחריגה גדולה למדי בהשוואה לתקציב שהגדרתם. אם התרחיש הזה מוכר לכם אתם בוודאי לא לבד, אבל האמת היא שאפשר למנוע את הטעויות היקרות הללו מראש. אם תפעלו נכון עוד לפני שהפועל הראשון יגיע אליכם הביתה, תגלו שאפשר לשלוט בתקציב ולהגיע לתוצאות מעולות גם בלי לשבור כל תוכנית חיסכון שיש לכם.

תוכנית עבודה – בסיס חשוב

רק אתם יודעים מה התקציב שלכם, מה הדדליין האידאלי מבחינתכם ומה אתם באמת רוצים לשפץ. אנשי מקצוע שונים עשויים להמליץ לכם על שיפוץ יסודי של כל פינה בבית, אבל אם אתם משתוקקים לרענן רק את המטבח והסלון, אין סיבה להשקיע עוד עשרות אלפי שקלים בשיפוץ חדרי השינה או האמבטיות ששיפצתם רק לפני שלוש שנים. במילים אחרות, כשאתם בוחרים גורם מקצועי לביצוע עבודות שיפוצים בירושלים, ודאו שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים ומה התקציב שעומד לרשותכם. כך תוכלו לתכנן היטב כל מהלך וכל צעד, ולקבל החלטות חכמות יותר. חברת בני קאסם תעזור לכם כבר בשלב הזה, כדי להבטיח עמידה מלאה בכל היעדים שלכם, ובפרט ביעדי התקציב.

בחירת אנשי מקצוע נכונים

גם אתם בטח מכירים את הקלישאה הזו, לפיה הזול הוא היקר ביותר. אז נכון, לפעמים אפשר למצוא פתרונות זולים שיספקו מענה לא רע בכלל, אבל לרוב הקלישאה הזו מתבררת כנכונה. אם כן, כשאתם בוחנים חברות בניה בירושלים ומשווים בין הצעות מחיר שונות, רצוי להבין לעומק מה כוללת הצעת המחיר וליתר דיוק – מה היא לא כוללת. אם אתם אחראיים לרכישת חומרי הגלם והציוד, אם יש לקבלן אפשרות לקבוע מחירים גבוהים יותר בהמשך או אם המחיר לא כולל מע"מ, רצוי לדעת מראש. אם תבדקו את הפרטים הקטנים תגלו את האותיות הקטנות. אתם יודעים, אלה שמסתירות מחיר גדול מאוד.

פיקוח מלא על שלבי התהליך

אנשים רבים מוותרים על נוכחותו של מנהל פרויקט או קבלן בנייה, למרות שבפועל – זהו בדיוק האדם שיחסוך לכם כסף. נכון, גם לבעל המקצוע תצטרכו לשלם תמורת הזמן והידע, אבל אם תבחרו אותו נכון תגלו שאתם חוסכים הרבה מאוד. זאת משום שהקבלן שלכם אחראי לפיקוח אחר אנשי המקצוע, לוחות הזמנים והתקציב שלכם. הוא מפקח אחר החשמלאי והאינסטלטור, וגם אחר קבלן עבודות גמר שיפוצים וכל גורם מקצועי אחר המעורב בתהליך. עם הניסיון האדיר של צוות בני קאסם בהובלת פרויקטים גדולים לאורך השנים, זה כל מה שאתם צריכים כדי לישון טוב יותר לאורך התהליך כולו. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון 052-9276804.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here