מדריך לבחירת טיפול קוסמטי המתאים ביותר

נשים רבות, כמו גם מספר הולך ועולה של גברים, החלו בשנים האחרונות להיחשף למספר גדל והולך של שיטות טיפול קוסמטיות, מרמת הקרמים ועד לניתוחים פלסטיים מורכבים. ככל שהזמן חולף, נוספים יותר ויותר טיפולים קוסמטיים אשר ניתנים לביצוע בבית, כמו גם טיפולים שעל- מנת לעשות אותם צריך לגשת לקליניקה. לכן, הבה ננסה למתן מעט את הבלבול הרב בתחום ולעשות סדר.

  • טיפולים ביתיים – כיום, ניתן למצוא ברשתות בפארם הרבות ובפרסומות על גבי בניינים עשרות מוצרי טיפוח שונים, אשר נועדו להפוך את עורכם לרך, נעים יותר ופחות מקומט. בנוסף, ניתן למצוא היום אפילו מכשירים ביתיים להורדת שיער בלייזר לשימוש עצמי. על מנת למצוא את המוצר הטוב ביותר עבורכם, חייבים לקרוא את כל ההערות על גבי המוצר. שימו- לב לתופעות לוואי אשר רשומות על המוצרים ובמידה שאינכם יודעים מה טוב בשבילכם, שאלו בעל מקצוע. אל תנסו מוצר קוסמטי אשר אתם לא בטוחים בו, הוא יכול לגרום ליותר נזק מאשר לתועלת.
  • קוסמטיקאיות – כיום ניתן למצוא קוסמטיקאיות, אשר מציעות מגוון רב של טיפולים, כמעט בכל מקום בארץ. רובן כמובן מציעות טיפולי יופי, כמו מריטת שיערות באזורים שונים בגוף, טיפולי פנים בעזרת תכשירים שונים ומשונים ועוד מגוון רב של טיפולים. מכיוון שישנן עשרות קוסמטיקאיות ברחבי הארץ, גם כאן יש צורך לברור את הפחות טובות ולמצוא את אלו שמתאימות לכם. אי לכך, מומלץ שתעשו סקר שוק קצר. על מנת לערוך סקר שוק בתחום הקוסמטיקאיות, כל שעליכם לעשות הוא לשאול את בת זוגתכם, או את אחת מן החברות שלכם. לכל אחת מהן יש את הקוסמטיקאית שלה ואת ההמלצות שלה.

למרות זאת, יש להכיר בכך שקוסמטיקאית היא לא רופאה או מנתחת, ולכן יש טיפולים שעל מנת לערוך אותם יש צורך בפנייה למומחה עם יותר ניסיון בתחום, כמו בנושא של מילוי קמטים לדוגמא.

איפה לעשות טיפולים קצת יותר מורכבים?

כיום, יש בשוק טיפולים קוסמטיים קצת יותר מורכבים מאשר מריחת קרם פנים על פני העור. בתוך מגוון הטיפולים הללו ניתן למצוא את כל מה שנוגע בטיפולי בוטוקס, מילוי קמטים, וניתוחים קוסמטיים נוספים כמו הרמת עפעפיים, צניחת עפעפיים ועוד.

בנוגע לכל מה שקשור לבוטוקס, ניתן לומר כי כיום השוק פרוץ למדי. כמעט בכל מקום תמצאו שירות של הזרקת בוטוקס, אך לא מומלץ לבצע זאת בכל מקום הנקרה בדרככם.

יש כיום מרפאות מסוימות, אשר מתמחות במתן אותם שירותי בוטוקס ומילוי קמטים, אשר בהן מועסקים רופאים המתמחים בטיפולים הקוסמטיים הללו. חשוב להבין כי לא כל אדם מחזיק בניסיון רב מספיק, בהבנה עמוקה מספיק וביכולת הרפואית המוכחת על- מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר.

לכן, כאשר אתם מעוניינים לעבור טיפול קוסמטי קצת יותר מורכב, כמו הזרת בוטוקס לדוגמא, מומלץ לבדוק מי באמת הטובים ביותר בתחום, לחפש אותם ולגשת אליהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here