Credit Canva

בשנים האחרונות טיפולים רפואיים הפכו להרבה יותר נוחים משהיו בעבר, כאשר כיום ניתן להזמין שירותים כללים של בדיקות דם ולקבל שירות של מעבדה עד הבית. שירותים אלו ניתנים כיום דרך מגוון רחב של חברות, המציעות בדיקות מגוונות שככל הנראה מרביתנו נבקש לבצע באחד מהימים, החל מבדיקת פוריות ועד לספירת דם או תפקודי כליות. שירות זה מהווה קפיצת דרך משמעותית בכל הקשור לקבלת שירותי רפואה מתקדמים, ולכן בחירה בדרך זו לקבלת תשובות מהירות למשל, תהיה אחת האופציות היעילות לשם כך. ובבחירה של חברה לבדיקות דמים או שומנים בדם מומלץ לפנות אל חברת Human Test המציעה מגוון בדיקות.

מעבדה עד הבית-מה זה כולל?

כאשר מדובר בשירות חדשני כמו מעבדה עד הבית, מדובר במערך רחב ועדכני של בדיקות מסוגים שונים אשר מסוגלים להוות בדיקות מצילות חיים. אחת הבדיקות הראשונות ואולי פחות מוכרות, היא לא אחרת מאשר בדיקת PSA הבדיקה לבדיקת גילוי סרטן הערמונית, שבאמצעות בדיקה ביתית פשוטה הנעשית על ידי אח מוסמך תאפשר זיהוי מוגבר של חלבון  ה-PSA.

בדיקה נוספת וחשובה גם לילדים וגם למבוגרים, לעיתים בכל גיל שיהיו היא בדיקה של אלרגיות ואי סבילות למזון. שכן מקרים אלו עלולים להשפיע בצורה ניכרת על אורח החיים של הסובלים מהם, ולעיתים זמן ההמתנה לבדיקות כאלו בקופות החולים עלול לגזול זמן יקר. לכן בדיקות אלרגיה לילדים או בדיקות אי סבילות מזון, יעזרו לחולה לא רק למצוא שביב תקווה בין הכאבים אלא גם לדעת אולי מה אסור לו לאכול לבינתיים.

תשובות מהירות והליך מקצועי

מעבדה עד הבית הינו שירות שאולי עלול להרתיע לא מעט מטופלים, לא רק מבחינה היגיינית אלא בשל הסודיות הרפואית או היכולת לנשוא את הדמים בטמפרטורה הנכונה. אך המצב כיום הינו הפוך לגמרי, שכן חברות שונות מעניקות לא רק בדיקות במנעד רחב במיוחד ובאנשי צוות מהשורה הראשונה, אלא בעלי כלים יעודים להובלה של דמים, רוק ועוד. לכן הבחירה בחברת בדיקות פרטיות תהיה לא אחרת מאשר חברת Human Test המציעה בדיקות מהירות וצוות מעולה. חייגו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ >> 1-700-700-907

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here