קרדיט - Canva

מצבים שונים בחיים מחייבים אתכם להיעזר באנשי מקצוע כמו עורכי דין שמסייעים לכם להיחלץ מכל בעיה שנקלעתם אליה במינימום הנזקים שיכולים להיגרם. במשפחה קורים דברים כאלה לא פעם שמחייבים היערכות שונה וטיפול משפטי גם כשלא אוהבים את זה. במקום הכי רגיש וחשוב שבו אתם לא רוצים להיכשל אתם זקוקים לייצוג וניהול עורך דין לענייני משפחה שמבין אתכם ויכול להציע לכם את הדרך הנכונה לנהוג בה כדי לפתור את הבעיה. יש מצבים שונים בחיי משפחה שבהם כדאי מאוד לקבל ייעוץ מתאים כדי לפעול נכון משום שהיום תפיסת העולם של רבים משתנה. משפחה כבר אינה המקום האוטומטי שבו מרגישים מוגנים, מצד אחד, ומצד שני רוצים לעשות הכל כדי לעגן כל דרך להגן עליה ולשמור על יקיריכם. זה כולל עריכת צוואה תקפה וחוקית כדי לוודא שהעיזבון שלכם יחולק נכון וידאג לקרוביכם, זה כולל גם הסכמים שונים לזוגיות בריאה ללא מריבות על רכוש וממון וזה כולל גם דאגה למי שאינו יכול לטפל בעצמו ולקבל החלטות. את כל זה עושים למענכם אנשי המקצועי המסורים של משרד עורכי דין רן רייכמן.

רגע לפני שמגיעים לבית המשפט

כשמחליטים לפרק את התא המשפחתי ולפני שנוקטים הליכים בכל משבר משפחתי שעלול להסלים, אי אפשר להגיש תביעה בנידון ללא הגשת בקשה ליישוב סכסוך בשלב ראשון. כדי להימנע ממשפט מורכב ויקר וכדי לנסות להגיע לפתרון בגישור ובפישור בדרכי שלום, מחייבים את בני המשפחה לנסות להידבר בגופים המוסמכים לכך על מנת למצוא פתרון אחר לפני משפט. משפט הוא רק השלב האחרון כאשר כלו כל הקצין ואין ברירה. בכל מקרה, תמיד רצוי שייצג אתכם עורך דין שמתמחה בנושאים כאלה על מנת לשמור על האינטרסים שלכם ולוודא שאינכם מוותרים על זכויותיכם בהליך הגישור ויישוב הסכסוך.

הסכמים שחייבים לכבד

בכל משפחה יש אפשרות לחתום על הסכמים שנוגעים לחלוקת רכוש, לגירושין בהסכמה ולמשמורת על הילדים, לחלוקת עיזבון וירושה אחרת ממה שסוכם עליו או נכתב בצוואה. המצבים האלה מאתגרים כל אחד ולכן נחוץ איש מקצוע שיכול לעורר בכם אמון שהוא יכול לייצג ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר למענכם בדרך הכי יצירתית ונכונה שאפשר. עורכי דין בתחום המשפחה שמייצגים אתכם עושים למענכם עבודה חשובה שמניבה את התוצאות המיטביות שקיוויתם להן. מומלץ להתייעץ בכל עניין כזה עם אנשי משרד עורכי דין רן רייכמן, משרד מוביל בישראל בכל הקשור למשפחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here