קרדיט - pixabay

מה שבעבר היה שמור רק למקומות יוקרתיים שמגיעים אליהם הרבה מאד אנשים הפך בשנים האחרונות לחפץ חובה גם בדירות או בתי מגורים – דיפיוזר חשמלי. מדובר במכשיר חשמלי שמפזר ריח נעים לבחירתו של מי שמתגורר במקום וכאשר פיזור הריח מתבצע בצורה אוטומטית כל פרק זמן קבוע הרי שהריח בחלל נשאר נעים באופן קבוע. כל שנותר זה לבחור את הריח המועדף, להתקין את הדיפיוזר במקום שבו הוא יפזר את הריח בצורה הטובה והנכונה ביותר וכמובן שחשוב לדאוג לתחזוקה ותחלופה של הסוללות על פי הצורך. כיום אפשר למצוא מגוון רחב של תרסיסי ריח שמתאימים לדיפיוזרים החשמליים.

איפה מומלץ להתקין דיפיוזר חשמלי?

את הדיפיוזרים החשמליים אפשר לראות כיום בכל חלל שבו רוצים לשמור על ריח נעים שמשרה אווירה טובה, רגועה ונעימה – אזורי הקבלה בבתי מלון, לובי של בנייני מגורים, חדרי שירותים (גדולים או קטנים כאחד), הסלון בבית ועוד. לריח יש השפעה מיידית על מי ששוהה בחלל ולכן יש מגוון רחב של ריחות שאפשר לבחור מתוכם וכך לדאוג שהנוכחים במקום ירגישו בנוח ויחושו בטוב. אפשר וכדאי להציב דיפיוזר חשמלי בחדרי שירותי ואמבטיה שנוטים לצבור ריחות פחות נעימים ובעזרת המכשיר החשמלי קל יותר להתמודד עם אותם הריחות ולנטרל אותם. לא בכדי הרבה אנשים בוחרים להציב דיפיוזרים בכל חלל בבית.

איך לבחור את הריח הכי מתאים לדיפיוזר?

כאמור, יש מגוון עצום של תרסיסי ריח לבחור מתוכו – פרחים או צמחים כאלה ואחרים, ניחוחות של הים או פסגות ההרים, בשמים מוכרים יותר או פחות ועוד. לכל חדר או חלל יתאים סוג אחר של ריח ומכאן הבחירה המהותית שצריך לבצע. כאשר מחליטים לקנות דיפיוזר חשמלי אפשר לבחור גם מתוך מגוון מארזים שכוללים את המכשיר החשמלי עצמו וכמות זו או אחרת של מיכלי ריח. כך הקנייה גם תהיה לטווח ארוך וגם תתאים לתקציב שעומד לרשות הקנייה.

חברת HRSCENTS משווקת מגוון רחב של דיפיוזרים חשמליים ואביזרי ריח ואווירה לבית ולמשרד. כאן תמצאו מגוון גדול של אביזרים שיתאימו לכל צורך ולכל מקום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here