קרדיט Canva

עורכי דין גירושין יודעים שכל מקרה של פירוק תא משפחתי מחייב התנהלות שונה לנוכח עמדות הצדדים והכוונות שלהם שמתבטאות כבר בהתחלה, ברוב המקרים. ניהול תיקי גירושין משתנה ממקרה למקרה, בתקווה שאפשר יהיה לגשר ולפשר בין הצדדים כדי למנוע מלחמה שתתיש את כולם. שלב הגישור מחויב על פי חוק ומומלץ על ידי כל עורך דין גירושין בתל אביב לנהל אותו בתבונה כדי להפיק את המיטב מבלי להיגרר למלחמות קשות ויקרות. אולם זה לא כך במקרים רבים ולכן מתחייב להגיע לדיונים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, תלוי בבחירת בני הזוג שפתחו את תיק הגירושין. בכל מקרה, ייצוג הולם מחייב שמירה על האינטרסים של הלקוחות ושמירה על הזכויות שלהם כעת ובעתיד וזאת המומחיות של עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין.

ענייני כספים וחלוקת משאבים

אם הגעתם להסכמה בענייני משמורת על הילדים המכשול הבא עלול להיות חלוקת המשאבים החומריים ביניכם, קביעת דמי מזונות וחשיפת סכומי הכספים המעורבים, כולל הסכמי פנסיה וזכויות בקרנות שונות. חלוקת רכוש בגירושין מחייבת מומחיות בכל הקשור למציאת נכסים וגילוי כספים שהוסתרו מכם במקרים שונים וגם חלוקה נכונה יותר של המשאבים שלכם גם בראייה לעתיד. מומחיות של עורכת הדין שלכם בנושא זה היא קריטית כדי שלא תקופחו וכדי שתקבלו בדיוק מה שהובטח לכם, במיוחד אם היה מסכם ממון או שיש לכם תיעוד שמוכיח את הזכויות שלכם. לשם כך גם חיוני לפעול לפי הנחיות עורכת הדין שלכם בנושא זה. יש לתעד לפעמים הוצאות והרגלי החיים שלכם עד כה על מנת להוכיח רמת חיים וכדי לקבל את רמת החיים שהורגלתם לה במידת האפשר.

ניהול הסכם גירושין בהסכמה

הדרך הטובה ביותר להתגרש היא תמיד בהסכמה וזה בוודאי הדבר העדיף גם מבחינת מלחמות מיותרות שאפשר להימנע מהן. לשם כך נחוצה רגישות של עורכת דין שיודעת לתווך בין הצדדים ולערוך הסכם שיכול להוביל אתכם החוצה מהסבך מבלי להיפגע מעבר לפגיעה שכבר קיימת מעצם פירוק. עורך דין שמייצג אתכם צריך להוכיח אמנם את המומחיות שלו אבל גם להקשיב למשאלת הלב שלכם אם לנהל את התיק בתבונה ובמתינות כדי לא להסלים מאבקים מיותרים וכדי לא להקצין את העמדות עוד יותר. זה מאפשר לכם להרוויח יותר ממה שתיארתם לעצמכם כשמנהלים את התיק בצורה כזאת ולשמור על האינטרסים שלכם במלואם. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין מתכננת את האסטרטגיה של התיק שלכם בהתאם לנתונים ולזכויות שלכם במלואן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here