עורך דין משפחה

עורך דין משפחה הוא עורך דין משפטי המתמחה בדיני משפחה וקשרי משפחה. הם מייעצים ללקוחות העוברים גירושין, סכסוכי משמורת ילדים, נושאי מזונות ומזונות ילדים, ועניינים משפחתיים משפטיים אחרים.

מה עושה עורך דין משפחה ?

עורך דין לענייני משפחה מבצע מגוון תפקידים הקשורים לסוגיות משפטיות משפחתיות אישיות של לקוחותיו. 

4 תחומי האחריות העיקריים שלהם כוללים:

  1. שירותי ייעוץ וייעוץ – עורך דין לענייני משפחה נפגש בתחילה עם לקוחות חדשים כדי להבין את מצבם ומטרותיהם. הם מספקים ייעוץ משפטי לגבי אפשרויות ואסטרטגיה לגבי גירושין, משמורת ילדים, מזונות בני זוג/ילדים וחלוקת נכסים. הם מייעצים ללקוחות באופן ריאלי לגבי תוצאות פוטנציאליות.
  2.  הכנת תיעוד – עורכי דין לענייני משפחה מנסחים ומגישים ניירת משפטית חשובה ללקוחות. זה כולל הסכמי הפרדה המפרטים את חלוקת הנכסים ותנאי התמיכה. זה מכסה גם בקשות לפירוק נישואין המבקשות רשמית להתגרש. עורכי דין לענייני משפחה גם מנסחים תוכניות הורות המציעות תנאי משמורת וביקורים.
  3.  עורך דין משפחה משא ומתן והסדרים – עורכי דין לענייני משפחה מנהלים משא ומתן עם בני זוג ועורכי דינם ליישוב סכסוכי גירושין ומשמורת מחוץ לבית המשפט. הם פועלים לקראת הסכמה בנושאים כמו מזונות, מזונות ילדים, חלוקת רכוש ולוח זמנים להורות. המטרה היא לפתור את התיק באמצעות פשרה במקום ליטיגציה יקרה.
  4.  ליטיגציה באולם בית המשפט – כאשר התיקים אינם מסתדרים, עורכי דין לענייני משפחה מייצגים לקוחות במשפט תוך התווכחות עם עמדתם בפני שופט בית המשפט לענייני משפחה. זה כולל הצגת ראיות וחקירת עדים. התדיינות נוספת עשויה להיות כרוכה בערעורים המחלוקות על פסיקות שליליות.

בחירת עורך דין משפחה נכון

בעת בחירת עורך דין לענייני משפחה לטיפול במקרים רגישים ביחסי בית, לקוחות צריכים לוודא שלעורך הדין יש כישורים מתאימים ואישיות והשקפה תואמות. גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כוללים ניסיון בטיפול בתיקי משפחה דומים, כישורי תקשורת ורמת נוחות עם עורך הדין. גם עמלות ושיטות חיוב נכנסות לתמונה. בדיקת חוות דעת ואישורים של עורך דין כמו אישור מועצת המנהלים היא נבונה. עורך דין משפחה יעיל עם חוזקות התואמות לצרכי הלקוח עושה את כל ההבדל בהשגת תוצאות תיקים חיוביות. עם כל כך הרבה על כף המאזניים באופן אישי, בדיקה יסודית של עורכי דין גירושין בחזית היא חיונית.

עורך דין משפחה

למידע נוסף במספר הטלפון: 052-2226699

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here