קרדיט: pexels

מחפשים פתרונות יעילים לתהליכי אחסנה בקירור והקפאה? לא יודעים איפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על פתרונות אחסנה בקירור והקפאה.

אחסנה בקירור והקפאה – למה צריך את זה?

בניגוד לשירותי אחסנה אחרים של תכולת דירה למשל, אחסנה בקירור והקפאה נועדה על מנת לספק פתרונות לסוגים שונים של מוצרים שצריכים להיות מאוחסנים בקירור, כשפתרונות אחסון רגילים אינם מתאמים. אלו הם מחסנים ייעודיים שנבנו במיוחד עבור המטרה הזו וכוללים פתרונות קירור מתקדמים לשמירה על התכולה.

במחסנים אלו, קיימות יחידות קירור מיוחדות שיודעות לבצע בקרת טמפרטורה כל העת, על מנת לוודא שהקירור אינו פועל בעוצמה גבוהה או נמוכה מידי ויש התאמה מלאה של טמפרטורה לסוג התכולה המאוחסנת. בגישה זו, ניתן לאחסן מגוון רחב של מוצרים בידיעה שהם יישמרו לאורך זמן בטמפרטורה נכונה, היבט חיוני במיוחד כאשר מדברים על סחורות כמו מזון ותרופות.

באילו מקרים תצטרכו אחסנה בקירור והקפאה?

הלקוחות הכי נפוצים של שירותי אחסנה בקירור והקפאה הם חקלאים המעוניינים לשווק את הסחורה שלהם לאורך כל השנה. לדוגמא, חקלאי שמגדל תפוזים לא ירצה להגביל את עצמו לשיווק בתקופת החורף בלבד, כך שהוא מאחסן את התפוזים בקירור והקפאה ומושך את הסחורה מהמחסנים עבור הלקוחות שלו לאורך כל ימות השנה.

לקוחות נפוצים נוספים של השירות הם יצרני תרופות, שחייבים לאחסן את התרופות שלהם בטמפרטורות קרות על פי הוראות היצרן, על מנת שלא לפגוע באפקטיביות שלהן. ממחסני הקירור וההקפאה התרופות עושות את דרכן היישר אל בתי המרקחת והפארם, עד השיווק בטמפרטורה הנכונה.

גם יבואני מוצרי חלב, קוסמטיקה, בשר ודגים, שוקולדים, גלידות או מוצרי מזון אחרים שדורשים אחסון בתנאי קירור והקפאה, זקוקים לשירות אחסון בתנאים הולמים.

מה בודקים לפני ששוכרים את השירות?

ראשית, חשוב לציין שלא כל חברת אחסון מתמחה באחסנת תכולה בקירור והקפאה, כך שמומלץ לוודא נקודה זאת מראש. מומלץ לבחור במחסנים של חברת אחסון ולוגיסטיקה שממוקמים בקרבת מקום לבית העסק שלכם, על מנת שאלה יהיו נגישים עבורכם כל העת ושלא תצטרכו לנסוע שעות על מנת לגשת לתכולה שלכם.

השיקול השני שיש להקפיד עליו בבחירת השירות הוא בדיקה שחברת האחסון מתמחה בפתרונות קירור והקפאה. אחרי הכול, אתם מחפשים פתרונות לשמירה על סחורות יקרות בטמפרטורות הולמות, והתרחיש האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא קלקול המוצרים רק בגלל שאינם מאוחסנים בתנאים מתאימים.

וזה עוד לא הכול. שימו לב:

מומלץ לשכור שירותי חברה מקצועית שתאפשר להשתמש בסחורה באופן חלקי, ושמנהלת את יחידות האחסון שלה באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול מלאי. כך תוכלו לנהל את המלאי שלכם, למשוך את חלקו מדי פעם ולהיות בשליטה מלאה וקבועה על אחסון המוצרים שלכם.

כך או אחרת, אל תקלו ראש בבחירת ספק השירות שלכם וככל שתעשו יותר שיעורי בית בתחום, כך סביר להניח שתשכרו את השירות מחברה מקצועית שתספק לכם פתרונות מקצועיים ומתאימים לצרכים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here