קרדיט - Canva

רכב יד שנייה מסתיר בתוכו הרבה סודות של שנים עברו, של תאונות ותקלות שונות, של מכות קלות ושריטות, של תפקוד לקוי ובעיות בטיחות ועוד הרבה מאוד תקריות שיכולות לקרות מטבע הדברים כלל רכב אבל אם לא תמיד מדווחים. יכול להיות אפילו שלא כולם מוכרים לנהג שלא שם לב אפילו למצב הרכב שלו ומעולם לא טרח לבדוק אותו ביסודיות. כפי שיש נהגים שהם קפדניים ביותר יש גם נהגים שאינן מתמצאים במכונאות ולכן מלבד הבדיקות ההכרחיות לא בודקים את הרכב ולא מודעים באמת למצבו. לכן, יש בדיקות שנעשות לפני קניית רכב שאתם מתעניינים בו כדי לגלות את כל הסודות האלה מבעוד מועד, כדי שתדעו אם המחיר שהוצע לכם שווה את הרכב או שתצטרכו להוסיף עוד כסף על מנת לתקן אותו. בהתאם, הבדיקות יכולות להיות יסודיות או שטחיות, עם מכשור או בלעדיו, תלוי בדגם ובגיל הרכב ובמצבו. לכן מחיר בדיקת רכב לפני קניה דינמומטר משתנה בהתאם לכך וכשתביאו את הרכב לבדיקה תוכלו קבל את הערכת המחיר המדויקת לפי אופי הבדיקה שיצטרך. חברת דינמומטר מציעה כבר שנים רבות בדיקות רכב לפני קנייה לכל מי שרוצה לקנות רכב ומעוניין לדעת מה מצבו.

מה בודקים לפני קנייה?

הבדיקה החשובה ביותר היא הבדיקה המכנית של הרכב ומערכות כמו מערכת הגלגלים על האיזון שבהם, הסרנים והזוויות, מצבם והחיבור ביניהם, החיכוך והאחיזה. מערכת הבלמים חיונית במיוחד והבדיקה שלה תגלה עד כמה יש צורך להשקיע בה עוד כדי לתקן אותה או להחליף את כולה או רק חלקים שיש בה. בדיקת רכב לפני קנייה נעשית באמצעות מחשבים שבודקים את המערכות הממוחשבות שיש ברכב וככל שהוא מתקדם ומורכב יותר כך גם הבדיקה יסודית יותר כדי לגלות כשלים בהפעלת המנוע וגם במנגנונים שונים כמו החשמל של הרכב בחלונות ובדלתות ועוד.

בדיקת המכלול כולו

בדיקת רכב לפני קנייה תל אביב נעשית גם לשלדה כדי לבדוק פגמים שונים, מכות ושריטות, בעיות חלודה ושלמות של חלקים שונים, במיוחד אם הרכב ישן ואם יש צורך בכך בגלל הדגם שלו. הרכב עובר כיום גם בדיקות זיהום אוויר לפי הדרישות החדשות משום שרכב כזה אינו מורשה לעלות על הכביש אם הוא עובר את רף פליטות המזהמים על פי חוק. חברת דינמומטר היא רשת מוסכים ותיקה שעובדת כבר עשרות שנים בבדיקת רכב לפני קנייה וגם בדיקות רכב שונות למטרות רישוי וטסטים, לשביעות רצון הלקוחות הרבים שלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here