קרדיט PIXABAY

בשנים האחרונות כולנו שומעים על טיפול NLP, אך האם עצרתם לבדוק במה דברים אמורים? כאשר מדברים על טיפול NLP מדברים למעשה על ניתוב לשינוי פיזיולוגי. במסגרת שיטת הטיפול הזאת אנחנו מקבלים כלים שונים, ולא מעט טכניקות, שמטרתן ליצור השפעה ושינוי על האופן שבו אנחנו חושבים. בהתאם לכך, גם ההתנהגות שלנו משתנה ובסופו של דבר – החוויה כולה בחיים נראית אחרת. חלק מהטכניקות במסגרת הטיפול הזה כוללות שינוי של הרגלים ושל דפוסי התנהגות אוטומטיים. בנוסף, השיטה הנפלאה הזאת גם מסייעת לנו לשפר את התקשורת הבינאישית והתוצאות שלה מאוד יעילות. היא פותחה אי שם בשנות השבעים בארצות הברית, ומאז ועד היום מעמדה רק הולך ומתחזק בישראל ובעולם כולו. לכן, אם גם אתם צמאים לעשות שינוי, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של טיפול בשיטה כזו.

האם הטיפול יכול להתאים גם לילדים?

הורים לילדים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לסייע לילדיהם במצבים מורכבים. לא אחת קורה שהילד נמצא בתקופה סוערת שבה אנחנו לא באמת מצליחים לסייע לו ולכן טבעי שנעצור ונראה האם יש משהו שבכל זאת נוכל לעשות. כדאי לדעת שהיום גם NLP לילדים הינו טיפול מאוד מקובל ויעיל, כך ששווה לקחת זאת בחשבון. למעשה, ילדים צעירים יכולים לשנות הרגלים ודפוסי חשיבה בקלות רבה יותר מאנשים מבוגרים. לכן לא רק שכדאי להציע להם את האפשרות של טיפול כזה, אלא גם רצוי לעשות את זה כמה שיותר מהר. לילדים של כולנו מגיעה לקבל עזרה ברמה גבוהה שבאמת תוכל לשנות את חייהם ולשפר אותם. לכן, אם גם אתם מרגישים שהילדים שלכם זקוקים לעזרה, פנו עוד היום למקום מקצועי שבו ניתן יהיה לעבור טיפול מהסוג הזה.

איך בוחרים את המקום הנכון לטיפול NLP?

מטבע הדברים, בגלל שכל התחום הזה זוכה להצלחה בשנים האחרונות, אנחנו רואים שיש עוד ועוד מקומות שבהם אפשר לעבור טיפולים כאלה. יחד עם זאת, האם בכל מקום החוויה תהיה זהה? והאם בכל מקום שבו הילדים שלכם יוכלו לעבור טיפולי NLP הטיפול יהיה ברמה גבוהה? זה לא תמיד המצב. לכן, אם יש לכם התלבטות לגבי מקומות שונים שאליהם כדאי לפנות, רצוי מאוד לבדוק מה אומרות חוות הדעת, מיהם האנשים שיעבירו את הטיפול ועד כמה הם מנוסים. שווה להשקיע בבירור האלה, כי בין אם הטיפול מיועד עבורכם ובין אם הוא מיועד עבור הילדים, הוא צריך להיות ברמה גבוהה ומקצועית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here