קרדיט Canva

חיפה, כעיר נמל בינלאומית מרתקת כבר שנים רבות, פיתחה לה אזורי בילוי מובהקים ותוססים מבלי להתחשב במה שבמרכז הארץ חושבים ויודעים על בילוי. יש במקומות שלה אווירה אחרת לגמרי למי שמחפש בילויים איכותיים במקום שיש בו אנינות טעם, אלגנטיות והרבה מאוד קהל שכבר הפך למשפחה או לקהילה, תלוי את מי שואלים. יש גם בר יין בחיפה שהצליח לבנות לעצמו קהל מסור כבר יותר מעשרים שנה הודות לבליינים שפיתחו את המנהגים שלהם לבלות בשעות המסוימות של סופי השבוע, שבהן מותר הכל. אם זה בלילות של חמישי שהתפתחו לצהרי שישי ולשבתות עליזות וקופצניות מאוד שאי אפשר לסגור שבוע בלעדיהן. במקום כזה באים לשבת לא רק על הבר אלא גם על האוכל המצוין שמגישים ממטבח מסור לקהל ולהעדפות של הלקוחות שבאו לטעום מהבשרים המעולים שאין כמוהם בכל הארץ, אלא רק שם. המקום הזה בנה לעצמו מוניטין שלא השתנו ולא הועמו גם כאשר סטלה בר מסעדה התחדש בחודשים האחרונים בקונספט החדש שתופס תאוצה גם במתכונת זאת.

הבילוי לכל המשפחה

כשיושבים במקום שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות עם המשפחה בסטייל הופכים את המקום הזה מהר מאוד לבית נוסף, וזה בדיוק מה שיש בסטלה, לאנשים רבים. תפריט מצוין אפשר למצוא בכל מסעדה בחיפה מומלצת אבל אווירה שמתאימה לכולם יש רק במקומות שמצליחים לבנות אותה בהתמדה במשך שנים. במסעדה זאת תוכלו למצוא את התפריט הייחודי של המטבח הים תיכוני העילי שהשף מרכיב בכל יום ומוצא את החומרים הטובים ביותר באזור שאפשר לבשל אותם. ההגשה במקום מקסים ומעוצב כזה היא אותה הגשה לבבית שכל אחד מכיר מהמקום בגלגולו הקודם, באהבה רבה ללקוחות שמלווים אותו שנים רבות.

למצוא בית במקום בילוי פופולרי

במקום כמו סטלה בר מסעדה אפשר למצוא את הבית של הקהל המקומי שלא מוכן לוותר על הביתיות שלו. כך הפך הבר לבילוי המועדף על רבים וכעת הוא מתהדר במטבח מצוין עוד יותר במנות מעוצבות ויצירתיות, מה שהופך אותו למסעדה מומלצת לכולם. אפשר להביא לשם אורחים מחו"ל שגם ככה זוכרים אותו כפאב פרוע של לילות תוססים מאוד, וכעת הם נהנים מהמטבח העילי שלו כך שאפשר בהחלט ליהנות ממנו גם כבית בגלגולו הנוכחי. תמצאו שם את הבישול המצוין מבלי להתפשר על רמת הבשר והדגים ותוכלו למצוא בר  יינות מעולים שתמיד היו גאוות המקום, יחד עם כהילים אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here