גם עם לקויות למידה – כך תמצמצו את הפערים

ילדים ומבוגרים מתמודדים עם לקויות למידה. חלקן מתגלות בשלב מוקדם, אחרות בגיל מאוחר יותר, ובכל מקרה הן מעוררות תחושה של אי נוחות, חוסר ביטחון ומבוכה. הן משפיעות על ההצלחה בלימודים אבל גם על תחומים אחרים, ובאופן כללי הן נותנות את התחושה שמדובר בבעיה שאין לה פתרון. אלא שהמציאות שונה לחלוטין, ועם אבחון מדויק של הבעיה ניתן לבנות תכנית טיפול שלא רק תצמצם את הבעיה – אלא תעלים אותה לחלוטין.

בעיות בקריאה ובכתיבה? יש פתרון

רוב האנשים לומדים לקרוא ולכתוב בגיל צעיר יחסית, ואין ספק שיש חשיבות לשתי המיומנויות הללו. אנחנו רוכשים מידע דרך הטקסטים, לומדים ומתפתחים, וכמובן מתקשרים עם העולם גם בחיים הפרטיים וגם בעסקים. עם זאת, יש לא מעט ילדים ומבוגרים שמתמודדים עם ליקוי למידה שמקשה עליהם לעשות את זה כמו שצריך. הם מתקשים לנסח משפטים או לדייק באיות, ואולי הם מצליחים לקרוא את הטקסט אבל היכולת שלהם להבין את הנקרא לוקה בחסר. השיטה הטיפולית של מכון זרחין מציעה להם את המענה האידאלי, עם כלים פרקטיים שמאפשרים לכל אחד לקרוא ולכתוב בצורה טובה הרבה יותר.

דיסלקציה היא לא סוף העולם

אחת מלקויות הלמידה המוכרות יותר היא דיסלקציה, מצב שבו האדם מתקשה לקרוא בצורה טובה. הקושי הזה משפיע על תחומים רבים אחרים, באופן טבעי, שכן מיומנויות שפה הן מיומנויות בסיסיות שכל אדם זקוק להן. מכון לאבחון דיסלקציה הוא המקום שבו תוכלו להתחיל את המסע לעבר הטיפול בבעיה. כך ניתן להגדיר את רמת הלקות ואת הבעיה המדויקת, וחשוב מכך – לתכנן את הטיפול הנכון עבורה. עם כלים מתאימים הקריאה נעשית פשוטה ורציפה יותר, והיכולת להבין את המילים שעל הדף נעשית טובה הרבה יותר.

בעיות גם בפתרון תרגילי חשבון

בעיות בכתיבה ובקריאה הן משמעותיות ובהחלט מחייבות טיפול, אבל ילדים רבים אחרים סובלים דווקא מלקות למידה המשפיעה על היכולת שלהם להתמודד עם התרגילים בשיעורי החשבון. בעוד רוב האנשים יודעים לבצע חישובים מתמטיים בסיסיים ולהבחין בין מעט להרבה, בין למעלה למטה – אבחון דיסקלקוליה חושף את המקרים שבהם הילד מתקשה להתמודד עם הפעולות הפשוטות הללו. זוהי לקות למידה לכל דבר, וגם כאן הגישה הטיפולית של מכון זרחין יכולה לחולל שינוי עצום. ההצלחה של הילד נעוצה לרוב במיומנויות הבסיסיות ביותר, מחשבון ועד קריאה וכתיבה. בכדי להעניק לו את ארגז הכלים האידאלי אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 050-4200291.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here