שלוש דרכים מעולות לחסוך הרבה כסף מדי חודש

אתם רוצים לחסוך קצת יותר, לצמצם את המינוס ובאופן כללי – לראות את סכום החיוב באשראי הולך ויורד. בינתיים זה עוד לא קרה אבל יש שלושה שירותים עליהם אתם משלמים כל חודש, ובהם אתם יכולים לחסוך לא מעט. אם תשקיעו כמה דקות בסקר מחירים תגלו שיש אופציות אחרות. הן יותר זולות ומשתלמות, בין אם הן דורשות מעבר לחברה אחרת ובין אם תסגרו את הפינה בשיחת טלפון אחת.

חיסכון ראשון: אינטרנט

גם בבית וגם בעסק – אינטרנט הוא מצרך בסיסי, כמו אוויר לנשימה. אתם לא באמת יכולים בלעדיו, בין אם אתם זקוקים לשירותי מייל ולמערכת ניהול חשבונות, ובין אם אתם מתקשרים עם חברים דרך הפייסבוק או לומדים תחום חדש אונליין. עם זאת, חבילת אינטרנט ביתי יכולה לעלות פחות ממה שהיא עולה היום, ובאתר "משתלם לי" תוכלו להשוות מחירים בין חברות שונות, בהתאם לצרכים שלכם. שינוי קטן יכול לחסוך לכם הרבה כסף, וזה הזמן לגלות בדיוק כמה.

חיסכון שני: טלוויזיה

סדרות, תוכניות ריאליטי, סרטים, קצת כדורגל והרבה תכנים לילדים. הטלוויזיה עובדת אצלכם שעות נוספות ואתם נהנים מכל רגע, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשלם עליה בלי הכרה. חבילות טלוויזיה שונות מתאימות להעדפות האישיות של כל אחד ואחת מאיתנו, וכדי לבחור אותן אנחנו רק צריכים להשוות מחירים ולהבין מה האפשרויות שלנו. משינוי חבילות קיימות, דרך מעבר לחברה אחרת ועד לקבלת הטבה מפתיעה שלא ידענו על קיומה – תמיד אפשר למצוא דרכים לשלם קצת פחות.

חיסכון שלישי: סלולר

אמנם מחירי הסלולר צנחו משמעותית, ואנחנו כבר ממש לא זוכרים את הימים שבהם שילמנו מאות שקלים לחברת הסלולר שלנו, אבל גם מהמחירים הנמוכים האלה אפשר לרדת עוד קצת. חבילות סלולר כוללות נפחי גלישה משתנים ועוד שלל גורמים שמשפיעים על המחיר הסופי שלכם, ועם השוואה פשוטה בין החברות הגדולות והקטנות, ובין סוגי החבילות, תמצאו כנראה פתרון חסכוני למדי.

כדי לחסוך צריך להשוות

שלושת השירותים שהזכרנו הם בהחלט קריטיים, וכולנו זקוקים להם ברמה כזו או אחרת. ההשוואה בין ספקים שונים, בין שירותי תשתית אינטרנט לספק ובין חבילות סלולר וטלוויזיה – זו הדרך האידאלית לקבל החלטות רציונליות ומושכלות, ולחסוך בעלויות. אתם מוזמנים להיכנס לאתר "משתלם לי" כבר עכשיו ולגלות באיזו קלות תוכלו לצמצם את ההוצאות החודשיות שלכם, בלחיצת כפתור בלבד, ובלי לצאת מהבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here