אינוורטר או VRF: מושגים בסיסיים במיזוג אוויר

אנחנו שומעים ורואים את הפרסומות למזגנים מסוגים שונים, ונדמה לעתים שכולם מבטיחים לנו הבטחות גדולות במיוחד. מצד שני, לא תמיד ברור מה ההבדל בין פתרונות כאלה ואחרים, או מה באמת יתאים לצרכים הייחודיים שלכם. כדי לעזור לכם לקבל החלטות ריכזנו עבורכם כמה מושגים מרכזיים שכדאי להכיר. כך תוכלו לשלוט בצורה טובה יותר על הטמפרטורה בסלון, בחדר השינה או במשרד שלכם.

מזגן מיני מרכזי: פתרון אחד יעיל

את שלוש המילים הללו בוודאי שמעתם לא פעם, והגיע הזמן להבין קצת יותר לעומק את המשמעות שלהן. בפשטות, הרעיון שעומד מאחורי פתרון המיזוג הוא שיש צורך במזגן אחד בלבד, והוא זה שיחמם או יקרר את כל חדרי הבית בו זמנית ובטמפרטורה אחת קבועה. כשאתם מחפשים מזגן מיני מרכזי מחיר המזגן תלוי בגורמים שונים, מהטכנולוגיה המרכזית ועד לחיסכון שלו בעלויות או לפעולה השקטה שלו, ולכן כדאי להבין קצת יותר לעומק מה האפשרויות שלכם ואיזו מהן תתאים לכם קצת יותר. חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ תעזור לכם להשוות בין החלופות השונות, להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחד – ולהתקין את המענה האידאלי עבורכם.

מזגן VRF: טכנולוגיה חדשנית

היתרון המרכזי של מערכות VRF הוא הטכנולוגיה הייחודית שלהן, כאשר המדחס של המערכת נע במהירות משתנה תוך שהוא מווסת את הטמפרטורה בדיוק לפי הצורך. אם נשווה את פעולתו של המדחס לאופן שבו הוא פועל במזגנים אחרים, הרי שהקצב במזגנים הרגילים קבוע ואחיד. זהו יתרון משמעותי מאוד לטובת מיזוג VRF שמאפשר לנו לשלוט היטב ברמות החום והקור בכל חדר בבית, ולקבוע כי כל חלל יקבל טמפרטורה שונה בהתאם לצרכים השונים שלהם, מה שמבטיח לנו חדר ילדים חמים ונעים בזמן שאנחנו קופאים להנאתו בחדר העבודה.

מולטי אינוורטר: חיסכון בצריכת האנרגיה

טכנולוגיית Inverter נשענת על זרם ישיר שמאפשר למנוע לפעול במקצבים שונים. במילים אחרות, מזגן מולטי אינוורטר מווסת את מנוע המזגן באופן אפקטיבי יותר, תוך שהוא חוסך משמעותית בצריכת החשמל מצד אחד, ומבטיח למנוע תוחלת חיים ארוכה הרבה יותר. זוהי דרך מצוינת להשיג קירור מהיר יותר, ליהנות ממזגן שקט מאוד ולהבטיח גם עמידות לאורך זמן. חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ תסייע לכם בתכנון הפתרון האידאלי ובהתקנה מקצועית כדי שתיהנו מהמיזוג המתאים ביותר לצרכים שלכם. לבחירת המענה המדויק עבורכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה כבר עכשיו בטלפון 03-9624446.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here