מדריך לארגון ימי הולדת

לעיתים קרובות עלינו לארגן יום הולדת ואחת השאלות המטרידות אותנו היא איזה מפעיל נזמין

ובאיזה מחיר?

כיום תעשיית "הפעלות לימי הולדת" היא תעשיה ענפה של נותני שירותים החל ממפעילים מסורתיים,

ליצנים, קוסמים ועד לתחומים חדשים יחסית כמו שף לימי הולדת או מעגל מתופפים לימי הולדת

טיפים:

1.תנו עדיפות להפעלה שבה הילדים אקטיביים ופעילים מאשר סוגי הפעלות לילדים שבהם הילדים יושבים פסיביים.

2.בררו אצל המורה והחברים איזה הפעלות לימי הולדת חביבות בעת הנוכחית על הילדים, משום שבכל דבר יש אופנה ובענף הפעלות לימי הולדת האופנה מתחלפת בעיקר בהשפעת המדיה כגון הפעלות נושא בסגנון  הישרדות ,נסיכים ונסיכות ועוד.

3.נסו לארגן את היום הולדת באמצע השבוע, יש מפעילים שנותנים הנחות מפליגות כי בסוף שבוע יש דרישה חזקה יותר למפעילי יום הולדת.

4.תבדקו את האפשרות  לחגוג עם עוד ילד, כך העלות מתחלקת בשתיים, סיבה נוספת היא משום שלעיתים להרבה ילדים לא נוח להיות כוכבים למשך שעתיים מסיבות של לחץ וביישנות אך עם עוד חוגג הם מרגישים ביטחון ונינוחות.

5 .מטבע הדברים מפעילים מוצלחים דורשים בין מאה למאתיים שקלים יותר, המלצה שלי לא להירתע מסכומים אלו, ילדכם שווה את ההפרש הקטן הזה והחשוב מכל, לרוב מובטחת לכם זרימה טבעית ומוצלחת של הפעילות עם אדם שיש לו ניסיון רב בהפעלות לילדים, ניסיון בעמידה באתגרים ופתרון של תקלות בלתי צפויות.

6. לעיתים נשאלת השאלה היכן לחגוג את היום הולדת במקום שכור?בבית? בפארק? בגינה? או אולי בכיתה? אכן, זו שאלה כבדת משקל בארגון היומולדת אך, לעיתים הסלון בבית צר מלהכיל מפעיל שבא עם ציוד רב וכמות של 30 עד 40 ילדים.

בחוץ לעיתים קר ויורד גשם או קיץ וחם מאוד. מומלץ להיערך בכובד ראש ולעולם לא לקחת סיכונים שונים כדוגמת התחזית בעונת הסתיו, "טפטוף גשם קל עשוי לרדת ביום ב", עשוי להתברר כשיטפון והגשם קל עשוי להתברר כגשם כבד. לכן, מומלץ לבדוק את התחזית הצפויה לפני שאתם קובעים פעילויות ליום הולדת במועד האירוע ולהתארגן היטב על מיקום מתאים ונכון למזג האוויר הצפוי. לעומת זאת, עריכת האירוע במקום ייעודי כמו מתנ"ס יכול להתברר כמיקום נוח וראוי ללא תקלות עם מזג האוויר אך, בחירה זו מייקרת את הוצאות האירוע בשלוש מאות עד ארבע מאות שקלים. פתרון נוח ויעיל יכול להימצא לעיתים אצל הסבתא והסבא הגרים בבית קרקע או בית גדול וניתן לבדוק בנימוס אפשרות לחגוג אצלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here