קרדיט Canva

ניהול של תביעה בגין רשלנות רפואית הן כנגד גורם רפואי והן כנגד מוסד רפואי היא דבר מורכב ביותר. בדרך כלל למוסדות הללו יש לא מעט כוח וכן התביעה המדוברת מחייבת להוכיח כי נגרם נזק לתבוע בגין טיפול רפואי שהוא קיבל או שהוא לא קיבל. כאשר מדובר על מילה של המוסד הרפואי או של הגורם הרפואי מול המחלה של התובע, הרי שלא פעם המילה של הגורם הרפואי תהיה חזקה יותר ועל כן, אם אתם מעוניינים לתבוע בגין רשלנות רפואית, חשוב מאוד שתבחרו בשירותיו של עוד רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה בתחום.

מהי תביעת רשלנות רפואית?

תביעת רשלנות רפואית היא למעשה תביעה המוגשת בגין מתן שירות רפואי בצורה לא מספיק זהירה כאשר בגין השירות המדובר נגרם למטופל נזק שלא היה נגרם לו בהעדר ההתנהגות הלא זהירה המדוברת. הרשלנות כאמור יכולה להיות הן של רופא, הן של רוקח והן של כל גורם רפואי אחר המציע שירות רפואי מסוג כזה או אחר. ישנן תביעות רשלנות רפואית לרבות כאשר אחת התביעות המוכרות ביותר בתחום זה היא תביעה בגין הולדה בעוולה שזהו למעשה מקרה שבו אישה יולדת תינוק פגוע בגין תוצאות בדיקות לא נכונות שקיבלה או בגין העובדה שבבדיקות לא גילו את הפגיעה המדוברת על אף שהיה ניתן לגלות אותה. עוד דוגמא פופולארית לרשלנות רפואית יכולה להיות מתן תרופה לא נכונה למטופל אשר במקום לשפר את מצבו החמירה את מצבו ולא פעם גם הובילה לנזק בלתי הפיך. גם במקרה הזה יש להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית. גם במקרה שבו מטופל היה זקוק לתרופה אך כלל לא נתנו לו אותה ובגין זאת מצבו הרפואי הדרדר הרי שהוא יכול לתבוע. כאמור, הדבר החשוב ביותר לתביעת רשלנות רפואית הוא לבחור עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום המדובר.

כיצד בוחרים עורך דין רשלנות רפואית?

כיום ניתן למצוא עורכי דין המתעסקים בתחומים שונים. על אף שעל פי החוק עורך דין יכול להציע את שירותיו בכל תחום, הרי שאין ספק שחשוב ביותר לבחור עורך דין הבקיא ומומחה בתחום רשלנות רפואית, אשר עסק בו לא מעט שנים. כמו שתבחרו עורך דין תאונות אופנוע אשר עוסק בתחום זה בצורה ספציפית ומומחה בו למצב שבו הייתם מעורבים בתאונת אופנוע ואתם מעוניינים לתבוע בגינו, הרי שכך עליכם לבחור עבור תביעת רשלנות רפואית עורך דין אשר ידוע כי הוא עוסק בתביעות הללו באופן שגרתי, שהוא בקיא בהגשת תביעות מעין אלה ושהוא משיג ללקוחות שלו את מקסימום הפיצויים בגין התביעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here