קרדיט freepik.com

בסופו של יום, כאשר אנחנו מדברים על יצירה של פתרונות אחסון למחסן או לבית אנחנו רוצים למצוא פתרונות שלא יתאימו רק היום, אנחנו רוצים למצוא פתרונות שיהיה להם ערך גם לאורך זמן, שנים קדימה. בחירה של מדפים מודולריים אם כן זו רק בחירה מתבקשת, שכן אנחנו מדברים על מדפים אותם ניתן להתקין באופנים שונים ולהתאים אותם בכל פעם לצרכים אחרים שמבטיחים את פעילות המחסן. איך תבחרו נכון ובאילו מקרים כדאי לבחור מדפים מודולריים, הכל במאמר הבא.

מדפים מודולריים לפי משקל 

כאשר אנחנו מדברים על השימוש האופציונאלי באותם מדפים מודולריים אנחנו כמובן לא מתייחסים לשאלה בוערת והיא מה המשקל אותו המדף מסוגל לשאת. ההמלצה היא תמיד לבחור מדפים מודולריים שברגע הראשון יכולים לשאת יותר משקל ממה שאתם אולי הייתם בוחרים. מדוע? משום שלאורך השנים אתם לעולם לא יכולים להיות בטוחים מה בדיוק המדפים הללו עתידים להכיל ולכן תמיד נכון יותר לבחור בין פתרונות אחסון שונים את אותם הפתרונות שיאפשרו לכם לשמור על הציוד שלכם היום והציוד שאולי יהיה לכם בעוד זמן לא ידוע.

לבחור נכון זה לבחור מסודר

בסופו של יום המטרה היא לא רק ליצור מדפים מודולריים שיעמדו אצלכם כאבן שאין לה הופכין. המטרה היא להיעזר באותם המדפים כדי ליצוק לתוכם את כל אותם המוצרים שככלות הכל יהפכו את המקום בו אתם עובדים או גרים מסודר יותר. המטרה היא להציע פתרונות אחסון מתוך ההבנה העמוקה כי מסודר שווה מקום בו האנשים מגיעים לעבוד רגועים יותר, בית בו אפשר למצוא הכל ועוד. כשכולם יכולים למצוא את הציוד בזמן הנכון, אז העבודה כולה יכולה להתבצע באופן נעים יותר כי פשוט מוציאים את הגורם המשמעותי ללחץ ולמועקה בקרב העובדים. אגב, הפטנט הכי טוב לשמירה טובה על הסדר היא פשוט לדאוג מראש שלכל דבר יהיה מקום, האמינו לנו, יחסוך לכם לא מעט טירחה בסופו של יום.

בחירה נכונה היא בחירה גם לעתיד

כאמור, היתרון המשמעותי של מדפים מודולריים היא האפשרות לשנות את הגובה שלהם ולשחק איתו כל הזמן. אנחנו ממליצים על כך מאוד משום שבסופו של יום מדפים הם רק מדפים והתפקיד שלהם הוא לשאת את הציוד באופן נכון. כלומר, המטרה היא לא להניח מדפים רק כי זה נראה טוב אלא המטרה בסופו של יום היא לאפשר לכם להנות מהמדפים גם כשתניחו עליהם מוצרים שונים. בעזרת הפטנט הזה תמיד תוכלו לשלוט בגובה של המדף ולהתאים אותו לצרכים שלכם.

אנחנו נשמח לעזור לכם בתהליך 

אנחנו כמובן לא 'נזרוק' אתכם לשטח עם הציוד. אנחנו נמצאים פה תמיד כדי לתת לכם את כל הכלים שיעזרו לכם ליצור פינה טובה ונוחה בה אתם יכולים לאחסן כל דבר שאתם מעוניינים לאחסן. אנחנו נבוא עם הצוות המיומן שלנו כדי להתקין מדפים מודולריים המותאמים בדיוק לתכנון של המחסן כמו שאתם רואים אותו היום ואנחנו כמובן נשמח לעזור לכם גם שנים קדימה במידת הצורך. בזכות הניסיון הרב שצברנו בתחום ובעזרת צוות מיומן נעמוד לצדכם לאורך שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here