קרדיט Magic-moments.co.il

בעבר זה היה נפוץ בכל בית יוקרתי, לפני מספר שנים זה נעלם מן הבתים וכעת זה חוזר לאופנה ובגדול – הדום אחסון משמש לאחסון חפצים, לישיבה ולתוספת עיצוב יוקרתית לחדר השינה או הסלון. איך לבחור הדום, איפה כדאי לקנות, מה ההבדלים בעליות ועוד פרטים תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

לפי מה לבחור את ההדום?

הדום בראש ובראשונה צריך למלא אחר דרישה מרכזית והיא שטח אחסון. הדום שאין בו מקום לאחסון צריך לענות לדרישה חשובה אחרת – עיצוב. בבחירת הדום כדאי לבחור בסטייל מתאים לעיצוב של החדר בו הוא יהיה ממוקם. יפה ככל שיהיה, אם אינו מתאים לעיצוב החדר כדאי להמשיך לחפש אחר הדום מתאים יותר מכיוון שבדרך כלל הוא נמצא במקום מרכזי ובולט בחדר. דבר נוסף שחשוב לבדוק לפני שבוחרים הדום אחסון הוא למדוד את האורך, הרוחב והגובה של המקום בו הוא אמור להימצא כדי שלא יחרוג ממידותיו ויהווה מטרד למעבר בחדר.

הדום אחסון זול

כמו כל רהיט, גם הדומים ניתן לרכוש במחיר מוזל מאוד. כמה מוזל? בחיטוט קצר באינטרנט תוכלו למצוא הדומים בעלות של 70 ₪. אך כמו לכל דבר זול, גם להדומים זולים יש חסרונות שלא בטוח שתרצו להתפשר עליהם. הדומים זולים אינם מיועדים לאחסון בדרך כלל, אין בהם מקום ראוי וסגור לאחסון חפצים. יש הדומים ללא שום כיסוי לאחסון, הם בנויים משני מדפים בסך הכל. הדומים זולים בדרך כלל גם קטנים מאוד, אז לפני שתקפצו מאושר שמצאתם הדום שמתאים לכם בדקו את מידותיו. כמו כן, הדומים זולים בדרך כלל אינם מעוצבים.

הדום אחסון יוקרתי

אם התקציב שלכם לרכישת הדום עולה על 500 ₪, תוכלו להתפנק ולקנות בדיוק את ההדום שאתם רוצים. הדומים איכותיים עשויים מחומרים איכותיים ונוחים לישיבה עליהם. יש הדומים העשויים מעץ טבעי עם ריפוד בחלק העליון ויש הדומים העטופים באופן מלא מכל הכיוונים בבד או בעור.

הדום אחסון מרופד או מעץ?

כפי שציינו, הדומים יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא בסך הכל העיצוב. לכן בהתלבטות בין בחירת הדום מעץ או הדום מרופד השאלה היא פשוטה – "מה יותר מתאים לעיצוב של החדר?" אם החדר מעוצב בסגנון מודרני או קלאסי אז ככל הנראה הדום מרופד יהיה המתאים יותר. אם החדר מעוצב בסגנון כפרי או מינימליסטי אז הדום מעץ יהיה הנכון עבורכם.

לא מעוניינים בהדום? 

הסיבה לכך שתרצו לבחור ספסל אחסון על פני הדום היא ככל הנראה בגלל שהמיקום שלו יהיה בחוץ בחצר או במרפסת. הדום מכוסה בחומרים כמו עור סינטטי או בד, מאבדים את צבעם, האיכות שלהם וגם יכולים להיפרם ולהיקרע בסופו של דבר בעקבות חשיפה ממושכת לפגעי מזג האוויר.

אם אתם מחפשים הדום אחסון באינטרנט סימן שאתם כבר בחצי הדרך הנכונה. כדי למצוא את ההדום המושלם כל מה שצריך לעשות הוא לחפש באתר מג'יק מומנטס. הזמנת הדום באינטרנט פשוטה וקלה מאוד. אין צורך לצאת לחפש החנויות השונות באזור מגוריכם, להתמקח עם אנשי המכירות ולסחוב את הקנייה הכוחות עצמכם לאוטו ומהאוטו לבית. באתר מג'יק מומנט תזמינו הדום מושלם במחיר הטוב ביותר ואחרי מספר ימים ההדום יגיע לדלת ביתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here