קרדיט - pixabay

בעידן העכשווי, כאשר סוגיית אנרגיה יוצאת לקידמת הבמה העולמית וסוגית האקלים והזיהום של כדור הארץ לא יורדת ממנה – האנרגיה הסולארית היא הפתרון האולטימטיבי. למעשה על גג של כל בית, מבנה תעשייתי או מוסדי וגם בשטחים פתוחים ניתן להתקין מערכת סולארית שתניב לבעליה גם רווח וגם חשמל לשימוש פרטי תוך ניצול של אנרגיה נקיה של שמש. חברת מעגלים היא בין הוותיקות בתחום (קיימת משנת 2009, שתלווה אתכם בכל שלבי הפרויקט ותתאים לכם ליצור חשמל ירוק האידיאלית לבית או לעסק. לחברה צוותי תכנון והתקנה מנוסים ומקצועיים, מומחים שיפעלו להסדרת כל עניין הביורוקרטי מול הרשויות ויענו לכל שאלה שתרצו לשאול.

מגמות עולמיות שמשפיעות על חברות אנרגיה סולאריות

לפי ההכרזות של חברות באיחוד האירופי עד שנת 2030 כ-60% האנרגיה בארצות האיחוד תופק ממקורות אנרגיה המתחדשת. בישראל אנו שאפתניים מעט פחות (המטרה היא לייצר 30% אנרגיה ממקורות המתחדשים) וכידוע מאותה השנה – 2030 כל הרכבים מיובאים לארץ אמורים להיות גם "ירוקים" – לנסוע על חשמל. עד שנת 2019 האנרגיה המתחדש המובילה הייתה אנרגיית רוח אך מכאן אחוז האנרגיה הסולארית עקף את אנרגיית הרוח וחברות שמתעסקות בתחום בונות יותר ויותר חוות ומערכות פוטו וולטאיות. גם בארצות הברית, עם כניסתו לתפקיד של גיו ביידן, האוריינטציה לכיוון האנרגיה המתחדשת והירידה בפחמן דו-חמצני עם ההשקעות בשוק האנרגיה הירוקה מביאות חברות אנרגיה סולארית להתחרות בתחום זה. כאמור בישראל גם הוצבו מטרות למעבר לשימוש באנרגיה הירוקה.

מדוע בישראל ישנה התעניינות גדולה באנרגיה סולארית?

אנרגיה סולרית היא אנרגיה מתחדשת ולמעשה אין סופית מה שהופך אותה לזולה וקבועה כאשר בשילוב עם מתקני צבירה וחיבור למערכת חשמל כללית ממקסם את התועלת ומאפשר במקרים מסוימים לעבור לצריכה בלעדית של אנרגיה זו. בישראל כמות ימים מלאי שמש ועוצמתה הגבוה הופך את ההפקה למשתלמת במיוחד יחסית לשאר חלקי כדור הארץ.. ניתן להשתמש במערכות ייצור חשמל באזורים מרוחקים, להקימה על כל גג למעשה וכמובן הוזלה בחשבונות החשמל של הבית או העסק. אין ספק שההשקעה במערכת סולארית היא כדאית ביותר ומוכיחה את עצמה לטווח ארוך. אם גם אתם מעוניינים באחת המערכות שלנו שנתאים במיוחד בשבילכם –  צרו קשר עם חברת מעגלים בטלפון 054-6226202 או השאירו את הפרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here