קרדיט Pixabay.com

רואה חשבון צמוד ואישי הוא איש מקצוע שכמעט כל אחד צריך. רואי חשבון אמונים על בדיקת ספרי חשבונות ו-וידוא שכל המספרים נכונים בדו"חות שחברות, ארגונים ועסקים מפרסמים. הם אובייקטיביים ובלתי תלויים וכך יכולים לחוות את דעתם המקצועית. באופן כללי אפשר לומר שכיום בעידן האינטרנט והטכנולוגיה אפשר לעבוד עם רואה חשבון מרחוק אך מומלץ שיהיה זה אחד שהמשרד שלו ממילא ממוקם בקרבת מקום. רואה חשבון בצפון יכול לסייע רבות לבעלי עסקים או חברות שממוקמים בצפון הארץ ויצטרכו מפעם לפעם להגיע אליו למסור מסמכים או לחתום על הצהרות. מכאן שדווקא יש חשיבות למיקומו של רואה החשבון.

איך בוחרים רואה חשבון בצפון?

יש דעה רווחת בציבור שעל פיה באזור הצפוני או הדרומי של הארץ קשה למצוא את אנשי המקצוע הדרושים לשם ביצעו פעולות חשובות כפי שעסקים וארגונים נדרשים מפעם לפעם. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהשירותים של רואה חשבון בצפון מבוצעים על ידו והוא יודע מה לעשות, כלומר גם אם מגיעים אליו זה לעיתים נדירות בלבד. על מנת לבחור את רואה החשבון המתאים חשוב לוודא שיש לו רישיון והוא מורשה לעסוק במקצוע זה, כדאי לברר שהוא בעל ניסיון ו-ותק בתחום וכמובן שיש לו ידע רחב ועשיר ככל האפשר בתחום הספציפי שבו מתעניינים בשירותים שלו.

החשיבות של ליווי צמוד מצד רואה חשבון מוסמך

יש פעולות שגם בעלי העסקים יכולים לבצע בעצמם מול הפלטפורמות הדיגיטליות של רשויות המיסים אך אין ספק שהעדיפות היא לביצוע פעולות אלה על ידי רואה חשבון בצפון שמכיר את העסק ומלווה אותו לאורך זמן. כך החתימה והייצוג הם אותנטיים ואותו רואה חשבון יקבל התייחסות רצינית ומקצועית יותר מפקידי הרשויות בבואו לבצע פעולות בשם הלקוחות שלו או כאשר עליו להגיש בקשות או מסמכים עבורם. הוא גם זה שיידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לבצע כל פעולה.

פייג ויסקוס ושות' – משרד רואי חשבון עם סניפים בכרמיאל ובקרית ביאליק, מציע את כל שירותי החשבונאות לעסקים, חברות וארגונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here